پیشکسوت استقلال گفت: فرهاد مجیدی به شدت در استقلال تنهاست و این تنهایی باعث می‌شود برخی حرف و حدیث ها ایجاد شود.

به گزارش مشرق، حسن روشن، کاپیتان و مهاجم پیشکسوت استقلال، درباره اتفاقات اخیر و سرشاخ شدن فرهاد مجیدی با کمیته داوران و فدراسیون فوتبال اظهاراتی را مطرح کرد.

در ارتباط با مواجهه فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال با کمیته داوران چه صحبتی دارید؟

حرف من به فرهاد مجیدی این است که پسر جان! تو چرا باید اینقدر در استقلال تنها باشی؟ فرهاد در حال حاضر تنهاست. این را خودش هم می داند. او باید یک کمیته فنی خوب داشته باشد تا تمام این قبیل دردسرها متوجه کمیته فنی شود. آنها باید بروند دعوا کنند، آنها باید بروند چانه‌زنی کنند، نه فرهاد مجیدی!

دور و بری های تیم به او کمک نمی کنند؟

خبر دارم که بیژن طاهری هم به او کمک می کند. ولی دو نفری نمی توانند بار این تیم بزرگ را بردارند. هر دو تنها هستند. ولی می‌توان با یک کمیته فنی پنج یا شش نفره در این قبیل روزها مشکلات را راحت تر حل کرد. اینکه سرمربی و مربی مستقیم به شکم کمیته داوران بروند، باعث بروز خصومت شخصی می شود. این خوب نیست که پرده بین سرمربی تیم و مسئول کمیته داوران یا هر کسی دیگری که در فدراسیون مسئولیت دارد از بین برود. حجب و حیا باید وجود داشته باشد. فرهاد نمی‌تواند به تنهایی به جنگ این مسائل برود. چون خودش در تیم دهها مسئولیت دیگر دارد.

مشاوران او نمی‌توانند در این زمینه به او مشورت بدهند؟

دل خوشی دارید! متاسفانه مشاوران دور و بر فرهاد مجیدی آنهایی نیستند که دلسوزش باشند و از رفتارش مراقبت کنند. مشاوری که کنار مجیدی می ایستد و فقط به به و چه چه می کند که مشاور نیست. اینها وزنه ای نیستند که بتوانند در چنین روزهایی کمک حال فرهاد باشند یا راه و چاه را به او نشان بدهند. مادامی که استقلال کمیته فنی ندارد از این قبیل مسائل ضرر می‌کند.

یعنی می گوید ممکن است کمیته داوران نسبت به استقلال موضع بگیرد و در بازیهای باقیمانده مشکلی به وجود بیاورد؟

قطعاً اینچنین نخواهد بود. بالاخره داوران می دانند که تک‌تک رفتارشان زیر ذره بین تماشاگران و مسئولان دیگر ورزش مملکت است و این طور نیست که هر کسی بخواهد هر کاری بکند. در واقع می‌خواهم بگویم که داوران هم باید مراقب رفتارشان باشند.

پس با این صحبت ها می خواهید به فرهاد مجیدی هشدار بدهید؟

من می‌گویم آقا فرهاد! اگر من می‌گویم کمیته فنی داشته باش به این دلیل نیست که مرا انتخاب کنی، نه! هر کسی که خودت قبولش داری را بیاور و این کمیته را تشکیل بده. همه می‌دانند اگر تیمی قهرمان شود همه می گویند سرمربی این تیم را قهرمان کرده و کسی از دیگران یاد نمی کند. بنابراین اگر کمیته فنی وجود داشته باشد همه بدبختی ها و سختی ها برای این کمیته است. در واقع این کمیته یک فیلتر است تا لطمه‌ای به تیم و سرمربی وارد نشود. همه خوشی ها برای کادر فنی و بازیکنان است و همه ناخوشی ها برای کمیته فنی، اما باعث می‌شود سرمربی تیم، تنها نباشد. تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس که باید دائم با این قبیل مسائل بجنگند باید کمیته فنی داشته باشند. حیف است که فرصت به این خوبی برای قهرمان شدن استقلال از بین برود.


 
منبع: خبر ورزشی