کد خبر 1361284
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل آلومینیوم باعث شد تا اولین‌هایی به ثبت برسد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه پرگل سه بر ۲ به میهمان خود آلومینیوم اراک باخت و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند تا حذف زودهنگامی داشته باشد.

این باخت باعث شد تا شاهد طلسم‌شکنی‌هایی هم باشیم که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

*آلومینیوم اراک برای اولین بار در ورزشگاه آزادی هم به گل رسید و توانست به برتری دست پیدا کند. آنها پیش از این سه بار در این استادیوم به مصاف تیم‌های پرسپولیس و استقلال رفته بودند که ماحصل آن سه باخت ۲ بر صفر بود ولی حالا این طلسم شکسته شد و اولین برد نماینده استان مرکزی به دست آمد.

بیشتر بخوانید:

غول‌های فوتبال ایران حذف کردیم و مستحق قهرمانی هستیم

*مهدی رحمتی در ۲ تقابل پیشین خود با پرسپولیس یک باخت و یک تساوی را به ثبت رسانده بود اما حالا با این برد، اولین پیروزی‌اش را مقابل این تیم جشن گرفت. سرمربی جوان آلومینیوم در ۲ تجربه پیشین خود به عنوان سرمربی در ورزشگاه ازادی ۲ شکست عایدش شده بود اما حالا نخستین پیروزی برایش به دست آمد.

*آلومینیوم اراک برای اولین بار توانست به دور نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کند و یک تاریخ‌سازی برای آنها حاصل شد. آنها در مراحل قبلی به ترتیب فجرسپاسی و سپاهان را شکست داده بودند تا با حذف سه تیم لیگ برتری به این مرحله راه پیدا کنند.

*محمدرضا آزادی، بازیکن نیم‌فصل اول استقلال پس از مدتها موفق به گلزنی شد و برای اولین بار توانست در یک بازی ۲ گل به ثمر برساند و دبل کند. او می‌توانست در این مسابقه اولین هت‌تریک خود را هم به ثبت برساند اما پنالتی‌اش به وسیله احمد گوهری مهار شد.

منبع: ایرنا