کد خبر 1359018
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸

بازیکنان پیکان در مصاحبه‌های خود اعلام کردند که می‌توانستند برنده بازی مقابل استقلال باشند.

به گزارش مشرق، محمدجواد آزاده پس از تساوی بدون گل پیکان مقابل استقلال اظهار داشت: خوب دویدیم و از ابتدا بازی را خوب شروع کردیم. اخراج بازیکن استقلال هم دلیل مناسبی بود که  فشار بیاوریم. می‌توانستیم برنده مسابقه باشیم. بازی با تماشاگر هم باعث دلگرمی ما و استقلال شد و جو خوبی ایجاد کرد. فوتبال بدون تماشاگر نمی‌شود.

وی در مورد اخراج بازیکن استقلال گفت: به نظرم درست بود، اما کارشناسان باید نظر بدهند.

بازیکن پیکان در مورد شرایط این تیم تاکید کرد: جوانترین تیم را در میان لیگ‌های فوتبال آسیا را داریم و این تیم آینده خوبی دارد و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

* قاسمی‌نژاد: در آینده بیشتر از پیکان خواهید شنید

محمد قاسمی‌نژاد دیگر بازیکن پیکان هم در این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود و بعد از مدت‌ها هواداران را در ورزشگاه دیدیم و آنها هم بازی قابل قبولی را دیدند. استقلال در ۱۵ دقیقه اول خیلی بهتر از ما بازی کرد، اما در ادامه خیلی بهتر شدیم و می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم، اما متاسفانه توپ‌هایمان وارد دروازه نشد و باید بهتر و بیشتر تمرین کنیم. تیم ما جوان است و مطمئناً در آینده بیشتر از این تیم می‌شنوید.

داوری: یکی دو صحنه خطای بی‌موردی بود که سوت زده شد.در مورد اخراج هم از پشت که دیدم خطا اتفاق افتاد و اخراج درست بود.

*ناصری: می‌توانستیم برنده بازی شویم/ در استقلال متوجه شدم که مصدوم هستم

محمد ناصری دروازه بان پیکان نیز در خصوص مسابقه عنوان کرد: بعد از تعطیلات تمرینات منظمی را انجام دادیم و خوشبختانه به آن نتایجی که می‌خواستیم رسیدیم و می‌توانستیم در این مسابقه برنده شویم.

وی در مورد اینکه آیا داور می‌توانست به خاطر خطا روی حسین زاده به بازیکن پیکان کارت قرمز بدهد، گفت: سختگیرانه بود و کارشناسان باید نظر بدهند. در مورد اخراج بازیکن استقلال هم چون یار ما تک به تک می‌شد، داور تصمیم گرفت اخراج کند.

دروازه بان پیکان در مورد مصدومیتش گفت: سخت است بعد از مدت طولانی مصدومیت بازگردی، اما خوشبختانه کادر فنی پیکان به من اعتماد کرد و دوباره آمدم.

ناصری در مورد اینکه در مقطعی به استقلال هم آمد، گفت: دقیقاً مصدومیت من از همانجا آغاز شد که استراماچونی سرمربی تیم بود. در تست ایفمارک متوجه شدم که رباطم کش آمده و مجبور شدم که عمل کنم، چون اگر این اتفاق نمی‌افتاد شاید فوتبالم تمام می‌شد.

منبع: فارس