کد خبر 1348903
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

مربی پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در دیدار با صنعت نفت، از تیم زهردار همیشگی فاصله داشت.

به گزارش مشرق، مصطفی قنبرپور درباره شکست ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: پرسپولیس تیم همیشگی که بوی قهرمانی می‌دهد، نبود و بازیکنان صنعت نفت هم جانفشانی می‌کردند. آنها دوندگی زیادی داشتند و مشخص بود خودشان را به‌خوبی آماده این بازی کرده بودند.

وی در مورد اشتباه مبتدیانه حامد لک که گل نخست نفتی‌ها را رقم زد، تصریح کرد: گل اول حریف از دروازه‌بان باتجربه‌ای در حد تیم پرسپولیس بعید بود و صنعت نفت گل دوم را بسیار فنی به ثمر رساند. بازیکنان پرسپولیس در این مسابقه در حد و اندازه خودشان نبودند و غیبت برخی نفرات هم تأثیر زیادی در تیم داشت. کادر فنی بهتر از هر کسی می‌داند مشکل چیست.

بیشتر بخوانید:

آقای فنایی! می‌خواهم بیایم با خودت و گلرهایت کار کنم

مربی پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود احمد گوهری برابر صنعت نفت به میدان می‌رفت، بیان کرد: گوهری در دیدار با مس رفسنجان کمی نامتعادل بود و باید رفته‌ رفته در تیم جا بیفتد. بازی کردن کنار نفراتی چون سید جلال حسینی یک افتخار است و هنانوف هم کم‌کم در تیم جا افتاد. فراموش نکنیم لک در لیگ قهرمانان آسیا در دروازه پرسپولیس درخشید و تیم را در بسیاری از مواقع نجات داد. نمی‌دانم او چرا نامتعادل کار می‌کند و مربیان باید با لک صحبت کنند.

قنبرپور در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس توانایی جبران فاصله ۶ امتیازی با استقلالِ صدرنشین را دارد یا خیر، به تسنیم گفت: زمانی با برانکو در انتهای جدول بودیم و زمانی که در اولین بازی به‌ عنوان دستیار در کنار او به پرسپولیس آمدم، ۴ بر صفر از سپاهان شکست خوردیم. تیم در آن سال هدف داشت و بازیکنان منسجم و همدل بودند. همان زمان گفتیم پرسپولیس قهرمان می‌شود و با تلاش توانستیم به هدف خودمان برسیم.

« چیزی از ارزش‌های پرسپولیس و لک کم نشده و پرسپولیس هنوز یک تیم بالای جدولی است.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: بزرگترهای تیم از جمله سید جلال و باقری باید بیشتر با بازیکنان صحبت کنند. آنها شاید خسته هستند و باید ریکاوری شوند. حتی وحید امیری هم نتوانست بازی درخشان خود را ارائه کند. رقیب هم ممکن است امتیاز از دست بدهد و هنوز ۹ هفته تا پایان فصل باقی مانده است. بازی با استقلال می‌تواند پرسپولیس را به قهرمانی نزدیک کند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

منبع: تسنیم