کد خبر 1271482
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲

پاسخ به سوال : انواع بک لینک ها در سئو را در به چند روش مختلف میتوان مورد بررسی قرارداده و به این سوال پاسخ داد.

گاه منظور از انواع بک لینک میتواند جنس بک لینک (فالو یا نوفالو) بودن آن باشد. و گاه نیز میتواند اشاره به اینکه در چه جایگاهی قرار دارد (بک لینک داخلی و یا بک لینک خارجی) اشاره کند. اما منظور ما در این مقاله از انواع بک لینک، اشاره به وب سایت های میزبان و یا همان مراجع بک لینک دارد. از انواع بک لینک هایی که به اصطلاح های مختلف در بین سئو کاران رایج است میتوان به :

بک لینک پروفایلی

بک لینک سوشیال بوکمارک

بک لینک در رپورتاژ آگهی

بک لینک سوشیال سیگنال

بک لینک سایدبار و...

در ادامه به تفصیل هر یک از این بک لینک ها را مورد بررسی قرار داده و آموزش خواهیم داد که چگونه اقدام به دریافت این لینک ها در راستای ارتقا سئو سایت خود کنید.

نقش بک لینک در سئو سایت

طبیعتا افرادی که به دنبال آشنایی با انواع بک لینک ها هستند، به خوبی با نقش پر اهمیت خرید بک لینک در سئوی سایت آشنا هستند، اما در این قسمت در ابتدا به لزوم استفاده از انواع بک لینک ها در سئو و همچنین توضیح کوتاهی را برای آن دسته از افرادی که به دنبال آشنایی با فاکتور ها و ابزار های مختلف جهت ارتقا رتبه سایت خود در نتایج موتور های جست  و جو هستند عرض خواهیم کرد.

بک لینک ها در دنیای سئو یکی از فاکتور های اصلی برای شناسایی وب سایت های معتبر توسط موتور های جست و جو به شمار میروند، به طوری که امروز فرآیند لینک سازی و خرید بک لینک به یکی از اصلی ترین قسمت های فعالیت سئو کار ها و وب مستران تبدیل شده است.

حال با به روز رسانی الگوریتم های موتور های جست و جو برای شناسایی بک لینک های مخرب و وب سایت هایی که فعالیت های غیر طبیعی در راستای فریب موتور های جست و جو را دارند، به یکی از دغدغه های اصلی سئوکاران تبدیل شده است.

حال با توضیحات ارائه شده بهتر است بدانید که یکی از ساده ترین روش ها برای موتور های جست و جویی مثل گوگل جهت شناسایی وب سایت هایی که قصد لینک سازی غیر طبیعی را دارند، پیدا کردن یک الگوی ساده و خطی در لینک سازی است. به زبان ساده تر استفاده از یک نوع بک لینک در استراتژی لینک سازی احتمال جریمه شدن وب سایت شما را افزایش خواهد داد.

طی تجربیات بسیاری از محققین حوزه سئو پیشنهاد میشود که از انواع مختلف بک لینک در فرآیند لینک سازی استفاده کنید.

بک لینک های سوشیال بوکمارک

وب سایت های بوکمارک، محلی برای معرفی وب سایت های محبوب کاربران در فضای وب است. کاربران در فضای وب وب سایت های محبوب خود را در این وب سایت ها ذخیره میکنند. ثبت لینک وب سایت شما در این وب سایت ها به منزله محبوبیت وب سایت شما نزد موتور های جست و جو به شمار میرود.

لینکیار به عنوان اولین ارائه دهنده سرویس های خرید سوشیال بوکمارک در ایران میباشد که شما میتوانید به راحتی از سرویس های با کیفیت بوکمارک این سرویس دهنده استفاده کنید.

خرید بک لینک پروفایلی

یقینا بار ها در حین ثبت نام در وب سایت ها و دایرکتوری ها، با فیلد هایی چون "وب سایت" مواجه شده اید که از شما آدرس وب سایت را دریافت و آن را در صفحه پروفایل شما به نمایش میگذارد. بسیاری از وب سایت ها صفحات پروفایل شما را به صورت دسترسی باز برای عموم  موتور های جست و جو قرار میدهند. ثبت بک لینک در قسمت پروفایل وب سایت علاوه بر افزایش اعتبار وب سایت شما و جب ترافیک طبیعی، منجر به ارتقا رتبه وب سایت شما خواهد شد.

بنا به وقت گیر بودن پروسه یافت و درج بک لینک در صفحات پروفایلی به تعداد بالا، بسیاری از سئو کار ها و وبمستران ترجیح به خرید بک لینک پروفایلی از سیستم های ارائه دهنده این بک لینک ها با قیمت های پایین و مقرون به صرفه میدهند.

خرید بک لینک نوفالو؟؟

شاید این سوال برای کاربرانی که آشنایی زیادی با نحوه عملکرد موتور های جست و ندارد پیش بیاید که اکثر این بک لینک ها از نوفالو هستند و چه ارزشی میتوانند برای سئوی سایت داشته باشند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که  استفاده صرف و تمام از بک لینک های فالو نیز یک سیگنال منفی مبنی بر غیر طبیعی بودن روند لینک سازی شما برای موتور های جست و جو خواهد بود، و شما در استراتژی لینک سازی برای به حداقل رساندن میزان ریسک باید از بک لنیک های طبیعی و نوفالو استفاده کنید.

معرفی پلتفرم لینکیار

سیستم لینکیار، یک پلتفرم جامع و واسط برای خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ آگهی در ایران است. لینکیار در همکاری با بیش از 1000 رسانه معتبر داخلی و بیش از 500 رسانه و وب سایت معتبر خارجی بستری را برای خرید بک لینک بدون واسطه از صاحبان رسانه و در سوی مقابل بستری را برای فروش بک لینک و کسب درآمد برای صاحب رسانه ها فراهم کرده است.

پشتیبانی رایگان پیش از خرید بک لینک : 09330142087

برچسب‌ها