کد خبر 1245727
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازی که منطق دارد را نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه برسد به دربی استقلال و پرسپولیس که همیشه بدون منطق و از روی احساسات است.

به گزارش مشرق، مسعود اقبالی در رابطه با دربی ۹۶ اظهار داشت: جدا از مسائل جدول و نتایج دو تیم، این دیدار یک استثنا است و با سایر مسابقات تفاوت دارد. قطعاً بازیکنان سعی می‌کنند کامل و خوب استراحت کنند تا سلامتی خود را حفظ کرده و برای این دیدار با مشکل مواجه نشوند و همه تلاششان را دارند تا در لیست ۱۱ نفره قرا گیرند.

وی ادامه داد: تیمی که پیروز باشد، بازیکنانش از لحاظ روحی سود می‌برند و مدیر باشگاه هم نفع می‌برد. تیم برنده به دنبال تثبیت خود است. تیم بازنده هم به دنبال منافع و طلبکاری‌های طول فصل خود می‌رود.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه دربی تاکتیک ندارد و بیشتر جنبه عاطفی دارد عنوان کرد: امیدواریم بازی خوب، سالم، و با تمرکزی باشد، اما مثل بقیه دربی‌ها بعید می‌دانم اینطور باشد. دو تیم برنامه خاصی برای دربی ندارند و مثل سایر دربی‌ها این دیدار هم از این قائده مستثتی نیست. بازی که منطق دارد را نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه برسد به دربی استقلال و پرسپولیس که همیشه بدون منطق و از روی احساسات است. این بازی، دیدار خوبی نمی‌شود و پر از خطا و پرخاشگری خواهد بود. 

اقبالی در رابطه با سرمربی دو تیم گفت: رفتار مجیدی بابت پاداش دادن به بازیکنان تفکر حرفه‌ای نیست؛ سعی می‌کند بچه‌ها و تیم را حفظ کند. از آن طرف هم با وجود اینکه گل‌محمدی اکثرا آرام است، این روزها به خاطر مشکلات و بی عدالتی‌هایی که در کنار زمین وجود دارد، آستانه صبرش سر آمده و گاها عصبانی شده و برخورد درستی ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال ما بیمار است و با یک آسپرین درست نمی‌شود. به مقوله و مشکلات فوتبال کشور باید ریشه‌ای پرداخت. در واقع درمانش هیچ راهی ندارد جز اینکه مدیریت و روش تغییر کند. با این شرایط دلالی و مافیایی فوتبال نه تنها پیشرفت نمی‌کنیم بلکه پسرفت هم خواهیم کرد. با این شرایط آینده خوبی برای فوتبال نمی‌بینم.

منبع: میزان