سایت «سینماتیکت» متعلق به هولدینگ رسانه‌ای صباایده (مشتکل از آپارات، کلوب، میهن بلاگ، لنزور و فیلیمو) روز تولد گلشیفته فراهانی را در صفحه اینستاگرامش تبریک گفت.

به گزارش مشرق، سایت «سینماتیکت» متعلق به هولدینگ رسانه‌ای صباایده (متشکل از آپارات، کلوب، میهن بلاگ، لنزور و فیلیمو) روز تولد گلشیفته فراهانی را  در صفحه اینستاگرامش تبریک گفت. «صبا ایده» از موسسات فرهنگی پر حاشیه سال‌های اخیر است. مدیران «صباایده»  بابت عدم نظارت بر سامانه «آپارات» طی سال‌های اخیر همواره مورد انتقاد قرار گرفته‌اند و مدیران این هولدینگ با تیزهوشی آپلود مصادیق ساختارشکن را متوجه کاربران این سامانه دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید:

«فیلیمو» فعالیت تبلیغی علیه مدافعان حرم و جبهه مقاومت را چگونه دنبال می‌کند؟ +تصاویر

بیشتر بخوانید:

فیلمیو سلطان توزیع سریال‌های ترکی جای GEM TV نشست+تصاویر

ازسوی دیگر اغلب حواشی تولیدات شده درباره سریال‌های نمایشی متوجه سامانه فیلیمو بوده  و  از این جهت مدیران مشترک آپارات و فیلیمو  با حاشیه سازی سویه انتقادات را به سوی دستگاه‌های نظارتی هدایت کرده‌اند. با این حال تبریک روز تولد گلشیفته‌فراهانی، هنرپیشه ایرانی مقیم خارج از کشور، رویکرد ساختار شکنانه مدیران صباایده را تصدیق می‌کند. ماموریت سامانه سینما تیکت فروش بلیط برای آثار سینمایی در حال نمایش سینمای اکران است و از گلشیفته فراهانی در سال‌های اخیر فیلمی در سینمای ایران اکران نشده است.

برچسب‌ها