کد خبر 1241098
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

برنامه گفتگوی سیاسی یکشنبه ۱۳ تیر ساعت ۱۷:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز میزبان ابراهیم الدیلمی سفیر جمهوری یمن است.

به گزارش مشرق، با توجه به پیروزی‌های گسترده جبهه مردمی یمن در مبارزه با نیروهای متجاوز و اشغالگر رژیم سعودی و با هدف تبیین فرهنگ محور مقاومت در منطقه غرب آسیا برنامه گفتگوی سیاسی رادیو گفتگو به واکاوی و تبیین تحولات میدانی یمن می‌پردازد.

برنامه گفتگوی سیاسی یکشنبه ۱۳ تیر ساعت ۱۷:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز میزبان ابراهیم الدیلمی سفیر جمهوری یمن است، که در این برنامه آخرین اخبار و تحولات میدانی و سیاسی جمهوری یمن را بررسی می‌کند.

در این برنامه سفیر یمن در گفتگویی اختصاصی نتایج ۷ سال سال مقاومت مردم یمن در برابر ائتلاف سعودی را تشریح خواهد کرد.
آقای الدیلمی همچنین از وضعیت و زمین‌گیری مزدوران سعودی در جبهه داخلی یمن و نیز تقلای عناصر تکفیری تروریست علیه مردم یمن سخن خواهد گفت و به مصائب مردم مظلوم یمن بدلیل سال‌ها جنایت ائتلاف سعودی و آمریکا می‌پردازد.

شبکه رادیویی گفتگو از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا نیز قابل دریافت است.همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفتگو در ارتباط باشند.گفتنی است فایل مکتوب این برنامه بعد از پخش در پایگاه اطلاع رسانی رادیو گفتگو به نشانی radiogoftogoo.ir بارگذاری می‌شود