کد خبر 1238899
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

نمازی عضو حزب کارگزاران گفت:ابراهیم رئیسی عمل به وعده های انتخاباتی را اطلاع رسانی کند.

به گزارش مشرق، محمد علی نمازی فعال سیاسی اصلاح طلب درباره وضعیت فعلی جریان متبوع خود، گفت: اصلاح طلبان در گام نخست در فکر سازماندهی خود هستند و این یعنی عبرت آموزی و توجه به نیازهای کشور در شرایط تازه و ارزیابی موجودی خود، اصلاحات قطعا باید به سمت ساماندهی و رفع نواقص خود برود و شروع تازه‌ای برای کار تشکیلاتی خود در دستور کار قرار دهد.

او با اشاره به تشکیل دولت سیزدهم هم ادامه داد: جریان اصلاحات در گذشته هم ثابت کرده که وقتی دولت را از دست می‌دهد در فکر کارشکنی، تخریب و ایجاد مزاحمت نیست، بلکه به عنوان یک دلسوز نگاه انتقادی به رقیب و دولت دارد. اصلاحات ضمن اینکه به تجدید قوای خود خواهد پرداخت، از سوی دیگر هم توجه به عملکرد دولت جدید خواهد داشت.

نمازی افزود: سید ابراهیم رئیسی در ایام انتخابات شعارهایی را مطرح کرده است، البته ما برنامه منسجمی از او شاهد نبودیم اما اصلاحات درخواست اجرایی شدن همین وعده‌ها را از دولت دارد و اگر طبق زمان بندی طبیعی نتواند به وعده‌های خود عمل کند باید اطلاع رسانی کرده و همه را در جریان قرار دهد. اصلاحات باید به عنوان یک منتقد دلسوز مردم، نظام و کشور در صحنه حضور یافته و نقش خود را در تعامل با دولت جدید در حمایت‌گری و انتقاد ایفا کند. معتقدم این برنامه خوبی است که اصلاح طلبان باید به دنبال آن باشند.