سی و دومین نشست مجمع عمومی فدراسیون بورس‌های اروپا-آسیایی به صورت مجازی برگزار و بورس تهران برای دو سال دیگر به عضویت هیئت مدیره فدراسیون بورس‌های اروپا-آسیایی برگزیده شد.

به گزارش مشرق به نقل از بورس تهران، سه شنبه اول تیر ۱۴۰۰، سی و دومین مجمع عمومی فیاس به دلیل محدودیت‌های به وجود آمده براثر شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

در این نشست، صورت‌های مالی سال ۲۰۲۰ مورد تأیید قرار گرفت و عملکرد یک ساله دبیرخانه و کمیته‌ها بررسی شد، همچنین برنامه پیش بینی شده سال ۲۰۲۱ مورد ارزیابی اعضا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

سبزپوشی بازار سرمایه در هفته نخست تیرماه

در پایان، رأی گیری برای یک دوره دو ساله هیئت مدیره انجام شد که اعضا هیأت مدیره به شرح زیر انتخاب شدند:

بورس‌های مصر، قزاقستان، آتن، سیدنی، امان، مسقط، تهران، ارمنستان، عراق به عنوان اعضای اصلی، سپرده گذاری مصر و بانک توسعه و بازسازی اروپا به عنوان اعضای وابسته برگزیده شدند که از میان اعضای اصلی، بورس مصر به عنوان رئیس هیئت مدیره و بورس قزاقستان به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره فیاس و همچنین از میان اعضای هیئت مدیره، بورس آتن و بورس سیدنی به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیته کاری فدراسیون بورس‌های اروپا-آسیایی انتخاب شدند.

ضمناً فرابورس ایران، بورس‌های قبرس، تاشکند و فلسطین به همراه سپرده گذاری ارمنستان به عنوان اعضای کمیته حسابرسی فیاس برای دو سال برگزیده شدند.