کد خبر 1234353
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

فرماندار دشت‌آزادگان اعضای منتخب شوراهای اسلامی چهار شهر این شهرستان واقع در استان خوزستان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، حمید سیلاوی با اشاره به پایان شمارش آرای ریاست جمهوری و شورای شهر در این شهرستان واقع در استان خوزستان اظهار کرد: از ۵۲ هزار و ۵۰۹ رأی مأخوذه در سطح شهرستان دشت‌آزادگان، ۴۲ هزار و ۶۳۷ رأی صحیح بوده است.

وی افزود: شمارش آرای شورا در چهار شهر سوسنگرد، بستان، ابوحمیظه و کوت سیدنعیم به پایان رسیده است.

فرماندار دشت‌آزادگان گفت: در شهر سوسنگرد ۲۰ هزار و ۲۴۸ رأی صحیح بوده است و محمدرضا عفری با ۳‌ هزار و ۹۴۰ رأی، صادق حریزی‌پور با ۳‌ هزار و ۹۰۶ رأی، ناصر جلالی با ۳ هزار و ۳۷۶ رأی، علی چلداوی با ۳ هزار و ۲۱۷ رأی، علی جلالی با ۳ هزار و ۲۱۴ رأی، حیدر سواری با ۳ هزار و ۶۹ رأی و هوشنگ جلالی با ۲ هزار و ۹۷۰ رأی به عنوان اعضای منتخب شورای شهر سوسنگرد انتخاب شدند.

سیلاوی ادامه داد: در بستان از ۳ هزار و ۲۳۳ رأی صحیح، ایوب چلداوی با یک هزار و ۳۱۲ رأی، عبدالکاظم نیسی با یک هزار و ۱۱۳ رأی، لطف‌الله سواعدی با یک هزار و ۹۶ رأی، عبدالعلی دهیمی با یک هزار و ۶۵ رأی و احمد سواری با یک هزار و ۳۲ رأی به عنوان اعضای منتخب شورای شهر بستان انتخاب شدند.

وی بیان کرد: در شهر ابوحمیظه ۳ هزار و ۴۹۲ رأی صحیح اخذ شده است و صالح مزرعه با یک هزار و ۳۰۷، مهدی فخیمی با یک هزار و ۲۶۰ رأی، امید مزرعه‌اصل با یک هزار و ۲۱۰ رأی، محمد مزرعه با یک هزار و ۱۹۶ رأی و عبدالله مزرعی با یک هزار و ۱۸۴ رأی به عنوان اعضای منتخب شورای شهر ابوحمیظه انتخاب شدند.

فرماندار دشت‌آزادگان گفت: در کوت سید نعیم ۵ هزار و ۵۶ رأی صحیح اخذ شده است و سعید حلفی با یک هزار و ۳۵۷ رأی، علی حلفی با یک هزار و ۱۲۴ رأی، سعید حردانی با یک هزار و ۳ رأی، احمد خلفی با ۹۶۳ رأی و جابر جلالی‌حمیدی با ۹۱۲ رأی به عنوان اعضای منتخب شورای شهر کوت سید نعیم انتخاب شدند.