نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم در واکنش به فایل صوتی منتشر شده محمدجواد ظریف گفت:‌ اظهارات و مواضع فایل منتشر شده از فردی در جایگاه وزارت خارجه ایران به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

به گزارش مشرق، منصور حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم، با اشاره به اظهارات محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در فایل منتشر شده از وی گفت: آقای ظریف در این مصاحبه که از وی منتشر شده تمام خطوط نظام را زیر سؤال برده و خطا و فول وی مستحق کارت قرمز است.

بیشتر بخوانید:

دولتی‌ها به جای تشکر از شهید سلیمانی به او اهانت می‌کنند

وی افزود: این خطا و اشتباهات از فردی مثل آقای ظریف به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و شورای عالی امنیت ملی باید با وی برخورد کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم اظهار داشت: ما آقای ظریف را دوست داریم اما منافع ملی‌مان را بیشتر دوست داریم. به آقای ظریف علاقمندیم اما یک تار موی حاج قاسم سلیمانی را به آقای ظریف نمی‌دهیم.

ببینید:

فیلم/ وزارت خارجه: صوت منتشر شده ظریف محرمانه بود!

حقیقت پور خاطرنشان کرد: اگر آقای ظریف امورات مربوط به سیاست خارجی را پیش می‌برده به خاطر اقدامات مجاهدان ما در میدان بوده و رشادت‌های حاج قاسم و دیگر نیروهای ما در میدان باعث می‌شده تا آقای ظریف و همکارانش بتوانند در عرصه دیپلماسی پیشروی داشته باشند.

وی افزود: آقای ظریف به ظرافت‌های کار در این حوزه‌ها آشناست و اظهارات وی از سر ندانستن و اشتباه نیست و باید با وی برخورد شود.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم اظهار داشت: وقتی آقای ظریف در یک مصاحبه‌ای این مطالب را مطرح می‌کند و سوا از این موضوع که قرار بوده چه زمانی منتشر شود، آگاهانه این کار را کرده و این مطالب را مطرح کرده و اشتباهی در کار نبوده، بلکه این اظهارات دانسته مطرح شده و باید همان طور که گفتم در شورای عالی امنیت ملی بررسی و با وزیر امور خارجه برخورد شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها