کد خبر 1202720
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

باشگاه پرسپولیس به خاطر ارائه نشدن پاسخ تست کرونای اعضای تیم، به مسئول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد تاخیر ۳۶ ساعته در ارائه پاسخ تست PCR اعضای کاروان سرخپوشان ایران اظهار داشت: متاسفانه همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم، با شرایط پیچیده‌ای مواجه هستیم. قبل از شروع سفر به هند هم در مکاتبات رسمی بابت نگرانی از میزبانی هند، به کنفدراسیون فوتبال آسیا هشدار دادیم.

بیشتر بخوانید:

تغییر استراتژی دوباره پرسپولیس در آسیا

وی افزود: از عصر دیروز پیگیر دریافت پاسخ تست‌ها هستیم اما هر بار جواب می‌دهند که باید منتظر باشیم و این انتظار و طولانی شدن روند دریافت پاسخ، نگرانی زیادی برای هواداران ایجاد کرده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای پیگیری انجام شده، تصریح کرد: جدا از پیگیری از داخل هتل محل اقامت، تماس‌های تلفنی پیاپی با مسئولان برگزاری مسابقات و فدراسیون فوتبال هند و ایران داشتیم و از شب گذشته نامه‌نگاری رسمی را ادامه دادیم و اعتراض شدیدمان به این وضعیت را اعلام کردیم. در پاسخ به پیگیری ما اعلام شده تا ظهر امروز، تست‌ها آماده می‌شود و ترافیک کاری در بیمارستان را دلیل این تاخیر عنوان می‌کنند. به هر حال، ما منتظر واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و پیگیری‌ها را تا زمان رسیدن به جواب نهایی، ادامه می‌دهیم.

 شکوری در نهایت اضافه کرد: برای ادامه کارمان در هند، درخواست بهبود شرایط حرفه‌ای‌تری را داشتیم و امیدواریم هر چه زودتر این وضعیت تغییر کند.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس