کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای یکی از حساسترین دیدارهای هفته هفدهم بین تیم های استقلال و فولاد خوزستان داوری را انتخاب کردند که برای اولین بار است بازی استقلال را سوت می زند.

سرویس ورزش مشرق - کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار تیم های استقلال و فولاد کمیل غلامی را برگزیده و قرار است دیدار هفته هفدهم این دو تیم را سوت بزند.

غلامی تاکنون سابقه سوت زدن برای تیم استقلال را در کارنامه اش نداشته و این برای اولین بار است که بین تیم های سرخابی پایتخت یک دیدار را برای یکی از دو قطب بزرگ فوتبال پایتخت و کشور سوت می زند.

این داور آخرین بار در لیگ برتر بیستم(جاری) دیدار دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک را در تاریخ یازدهم بهمن ماه سال جاری در تبریز سوت زد که نتیجه آن بازی با حساب ۰-۱ به سود تیم اراکی به پایان رسید. دیداری که داور یک پنالتی پرحرف و حدیث برای اراکی ها گرفت و امید سینک هم توپ را تبدیل به گل کرد.

کمیل غلامی در آن دیدار ۸ کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داد که سهم هر تیم ۴ کارت زرد بود. ناگفته نماند؛ این داور در لیگ هفدهم دیدار تیم های فولاد و سیاه جامگان در مشهد را هم سوت زده است که آن مسابقه نیز اولین و آخرین باری بود برای این تیم خوزستانی سوت می زد. دیداری که در پایان با نتیجه ۱-۲ به سود فولاد خوزستان به پایان رسید و حالا دیدار با استقلال دومین بازی است که برای این تیم اهوازی سوت می زند.

با توجه به تنش هایی که دیدار دور رفت این دو تیم به همراه داشت و البته بازی دور برگشت نیم فصل دوم لیگ نوزدهم بین تیم مجیدی و نکونام قطعا این بازی از حساسیت های ویژه ای برخوردار است که باید دید آیا این داور کم تجربه قادر به اداره این بازی خواهد بود یا نه!