کد خبر 1176972
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: اوت دستی تنها تاکتیک پیکان نیست و این تیم برنامه‌های دیگری هم دارد.

به گزارش مشرق، محمد سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در نشست خبری قبل از بازی با پیکان، اظهار داشت: درگذشت علی انصاریان را تسلیت می‌گویم. ما فردا با تیمی بازی داریم که از بازیکنان با تجربه و جوان تشکیل شده است. یکی از فنی‌ترین مربیان ایران (مهدی تارتار) سرمربی این تیم است که افتخار شاگردی او را داشته‌ام و خیلی چیزها هم از تارتار یاد گرفته‌ام. امیدوارم فردا بتوانم درس پس بدهم.

او افزود: ما سعی کردیم تیمی که ۲۰ بازیکن جوان دارد را کنار هم هماهنگ کنیم. کمی نتایج و شکست‌ها به لحاظ روحی به بازیکنان ما ضربه زده است، اما باید نتیجه بگیریم که شرایط روحی تیم بهتر شود. تیم ما در بعضی از بازی‌ها لیاقت باخت را نداشت. اگر ماشین سازی یکی، ۲ بازی را ببرد، بردهای متوالی خود را آغاز خواهد کرد. ما بازیکنان با کیفیتی داریم و فوتبال با کیفیتی بازی می‌کنیم. مطمئن هستم می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم. فردا منتظر یک بازی زیبا باشید.

سرمربی ماشین سازی در خصوص اینکه آیا این تیم در لیگ برتر می‌ماند یا خیر، اعتقاد داشت: امیدواریم که این تیم در لیگ برتر بماند، به خصوص عملکردی که بازیکنان ما مقابل پرسپولیس، به نمایش گذاشتند. در بازی مقابل مس و سپاهان هم این موضوع نمایان بود. ماشین سازی ۱۰۰ درصد در لیگ برتر خواهد ماند.

او در زمینه تاکتیک پیکان (اوت دستی) عنوان کرد: اگر هر تیمی بود از این توان استفاده می‌کرد و ما هم احترام می‌گذاریم. سعی می‌کنیم با تدابیری که داریم اوت دستی‌ها را کنترل کنیم. پیکان مانند ماشین سازی تیمی ریشه‌دار و قدیمی است و یک کادرفنی خوب هم در این تیم حضور دارد. پیکان تاکتیک‌های دیگری هم دارد. شاید ما هم تغییراتی در ترکیب داشته باشیم.

اخباری در ادامه بیان کرد: باید به داور جوان بازی فردا کمک کنیم و نباید به او استرس وارد کنیم. نمی‌دانم چرا در فوتبال ایران صحنه‌های ۵۰ - ۵۰ را به سود تیم میزبان سوت می‌زنند. اصلاً میزبانی یا میهمانی در قضاوت داوران اروپایی بی تاثیر است. ما میزبان هم بشویم به نفع ما سوت نمی‌زنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران