کد خبر 1174906
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر ماشین سازی گفت: در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم و توانستیم در دقیقه ای گل بزنیم که شماره پیراهن مهرداد میناوند بود.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر عصر امروز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک سرخپوشان به پایان رسید. وحید امیری در دقیقه ۲۵ برای و احمد نورالهی ۹۳ برای سرخپوشان گل زدند. پیمان بابایی نیز در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی برای ماشین سازی گل زد.

بیشتر بخوانید:

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی

یحیی گل محمدی پس از این دیدار ضمن تسلیت مجدد درگذشت مهرداد میناوند گفت: این مصیبت را به خانواده میناوند و هواداران فوتبال تسلیت می گویم و امیدوارم خداوند به خانواده او صبر بدهد.

وی در مورد بازی نیز گفت: نیمه اول بازی خوبی را ارائه کردیم و به گل رسیدیم. در دقیقه‌ای به گل رسیدیم که شماره مهرداد بود و از این اتفاق خوشایند خیلی خوشحال شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در نیمه دوم ماشین سازی با جسارت بیشتری بازی کرد و به گل هم رسید.

یحیی گل محمدی در مورد صحنه‌ای که منجر به گل تساوی ماشین سازی شد گفت: ما روی صحنه پنالتی تیم ماشین سازی بحث و اعتراض داریم. در تصاویر مشخص بود که پنالتی نبود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: ماشین سازی در نیمه دوم تیم خوبی نشان داد اما در ادامه اسیر تجربه و فرصت طلبی بازیکنان ما شد و توانستیم به یک پیروزی دست پیدا کنیم.

منبع: مهر