گلر فولاد عقیده دارد تیمش با بدشانسی مقابل پرسپولیس تن به شکست داد.

به گزارش مشرق، محسن فروزان درباره شکست در جدال با پرسپولیس گفت: حق ما بود که برنده بازی باشیم و پرسپولیس بدون موقعیت دو گل به ما زد! اصلا موقعیتی نداشتند. یکی در نیمه اول با اشتباه فردی به ما گل زدند و در نیمه دوم. البته مسائلی دیگر دخیل بود که بازنده این بازی باشیم.

فروزان در واکنش به اینکه چه مسائلی باعث باخت آنها شده گفت: یک بازی به چه شکل می تواند ۵ دقیقه وقت بازی را با اعتراض و مسائل دیگر بگیرد؟ آنها باید چند کارت قرمز می گرفتند. اصلا بحث کری نیست. به خاطر سابقه گذشته ام نمی خواهم کری بخوانم و پرسپولیس تیم قابل احترامی برای من است. اما شما ببینید پرسپولیس ۵ تعویض کرد و ما هم ۵ تعویض. بارها هم در آن ۵ دقیقه وقت تلف کردند. حامد لک و سیدجلال رفیق من هستند اما ببینید چقدر وقت تلف کردند. ما موقعیت های خوبی داشتیم و یک فرصت ایده آل را هم در آن دقایق نزدیم. امروز هم شانس همراه ما و یک سری مسائل دیگر.

گلر ناکام فولاد در بازی برابر پرسپولیس در ادامه به موضوع عجیبی اشاره کرد و گفت: مربی حریف لباس مشکی پوشیده بود و بازیکنان ما اشتباهی آقای گل محمدی را بازیکن خودمان می‌دیدند! بعد هم که به ایشان گفتند قبول نکردند و گفتند هر چه خودم تصمیم بگیرم! با بدشانسی و مسائل داوری و وقت تلف کردن فولاد را بردند.

منبع: ایلنا