کد خبر 1159741
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: از هواداران فوتبال می‌خواهم کمی بازیکنان را درک کنند، شیری بازیکن جوانی است و فوتبال برای او ادامه خواهد داشت قطعا او زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است.

به گزارش مشرق، سهراب انتظاری در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران اظهار داشت: از لحاظ روحی شرایط تیم پرسپولیس شاید برای این دیدار مطلوب نباشد؛ چون هنوز حال و هوای فینال در تیم وجود دارد و کادر فنی باید از لحاظ روانی روی بازیکنان برای این بازی سخت کار کند.

بیشتر بخوانید:

بازیساز پرسپولیس در برابر نساجی کیست؟

وی ادامه داد: بازی در چمن مصنوعی شهید وطنی قطعاً سخت خواهد بود. نساجی دو دیدار گذشته خودش را باخته و قطعاً با انگیزه زیاد پای به این مسابقه خواهد گذاشت. پرسپولیس برای شروع دوباره لیگ و قهرمانی پنجم نیاز مبرم به پیروزی در این بازی دارد؛ اما با این حال کار سختی هم در قائمشهر خواهد داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مهدی شیری و اشتباه او در فینال آسیا، تصریح کرد: استرس بالا در دیدار فینال باعث شد که شیری بی‌تجربگی کند و آن پنالتی را بدهد. حتی احمد نوراللهی هم دچار بی‌تجربگی و استرس بالای بازی شد که این اشتباه را انجام داد ولی از هواداران می‌خواهم کمی بازیکنان را درک کنند. شیری بازیکن جوانی است و فوتبال برای او ادامه خواهد داشت. این بازیکن زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده که نباید آنها را نادیده گرفت.

منبع: میزان