کد خبر 1129415
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

به گزارش مشرق، امیرمحسن مرادیان، فرزند سفیر ایران در دانمارک با انتشار پستی در اینستاگرام از جدایی از همسرش آناشید حسینی خبر داد. او این پست را خطاب به سید مهدی صدرالساداتی، روحانی که در خصوص مراسم عروسی او جنجال‌آفرینی کرده بود، منتشر کرد:

سلام. امیدوارم حالت خوب باشد. اما حال من خوب نیست. امیدوارم زندگی بر وفق مرادت باشد ولی برای من نیست. امیدوارم کانون گرم خانواده برایت گرم تر از همیشه باشد ولی برای من نیست. امیدوارم دخترانت در کمال سلامتی باشند ولی من فرزندی ندارم. امیدوارم رابطه‌ات با همسرت خوب باشد ولی من همسرم را از دست دادم. میدانی چرا؟بگذار برایت بگویم:

تقریبا دوسال پیش درست در شب عروسی من، شبی که برای همه بهترین شب زندگیشان حساب میشود تو با هر نیتی که داشتی آن شب را برای من تبدیل به بدترین شب زندگیم کردی. هرچقدر از تو خواهش کردم هر چقدر با تو حرف زدم هر چقدر دلیل آوردم که آن عروسی لاکچری نبود و من هیچ چیزی از آن عروسی منتشر نکردم، زیر بار نرفتی و با سوالات و استدلالهایت شرایط را برای من پیچیده تر کردی. یادت می‌آید از تو خواستم از قم به تهران بیایی و از نزدیک با ما اشنا شوی؟ یادت میاید از تو خواستم تحقیقی در مورد پدر و خانواده‌ام کنی؟ یادت میاید گفتم همسرم مدتیست با حجاب شده و توان تحمل این فشار را از سمت مذهبیون به اصطلاح مذهبی ندارد؟ یادت میاید با شعار صدرالساداتی تنها نیست تشویقت می‌کردند و تو روز به روز خوشحال‌تر به ادامه راحت امیدوار میشدی؟ یادت هست چندبار به تو گفتم نوک این پیکان عدالت خواهی ات انقدر سنگین میشود که با سر به زمین خواهی خورد؟ حالا ببین همان‌هایی که بخاطر مقاصد سیاسی در ماجرای ما برایت سوت و کف می‌زدند چگونه بر خودت می‌تازند! ببین آنهایی که بخاطر رقابت و حسادت پشت تو ایستادند و با دل‌های کوچکشان بر یک زوج تازه مزدوج تاختند تا آنجا که می‌توانستند لگد زدند حالا کجایند و تو کجایی، شده‌اند منتقدین خود تو. سید مهدی تو زندگی ام را گرفتی. فقط این‌را بدان بعد از انتشار خصوصی ترین عکس‌های همسرم بخاطر بستری که تو برایشان فراهم کردی دیگر آن آدم سر پا نشد، شاید به ظاهر خوب اما در باطن متلاشی‌ترین، به ظاهر خوشحال ولی از درون افسرده. سید مهدی من برای تو دعا میکنم، برای عاقبت بخیری تو، برای داشتن آرامش در زندگیت ولی یادت باشد من خدایی دارم که هیچوقت دستم را رها نخواهد کرد. راستی برادر حال عدالت‌خواهیت چطور است؟ بگذریم به من بگو حال خودت چطور است؟خوبی؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.