کد خبر 1110248
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰

هافبک فرانسوی تیم فوتبال مارسی، ناکامی پاری‌سن‌ژرمن در فینال لیگ قهرمانان را به سخره گرفت.

به گزارش مشرق، دیمیتری پایت هافبک تیم فوتبال مارسی شکست یک بر صفر شب گذشته (یکشنبه) پاری‌سن‌ژرمن مقابل بایرن مونیخ در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا را به سخره گرفت. پاریسی‌ها در اولین حضور خود در فینال این رقابت‌ها نتوانستند به جام قهرمانی دست پیدا کنند و به این ترتیب مارسی همچنان تنها تیم فرانسوی است که در سطح اول فوتبال باشگاهی اروپا به قهرمانی رسیده است، قهرمانی که به سال 1993 بازمی‌گردد.

پایت با انتشار ویدئویی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» به پاریسی‌ها کنایه جالبی زد. این هافبک فرانسوی در فیلمی که منتشر کرده، پیراهن پاری‌سن‌ژرمن را نشان می‌دهد که ستاره‌ای بالای لوگوی آن است، اما وقتی او پیراهن PSG را کنار می‌کشد، پیراهن مارسی زیر آن رویت می‌شود که ستاره متعلق به لوگوی این تیم است. این ستاره در واقع نشانگر تنها قهرمانی مارسی در سطح اول فوتبال باشگاهی اروپاست و پایت با این حرکت رقیب دیرینه مارسی را به سخره گرفت.

پایت 33 ساله در سال 2018 درست یک سال پس از بازگشت به مارسی گفته بود: من برای بزرگ‌ترین باشگاه فرانسه بازی می‌کنم و مهم‌تر از همه اینکه ما یک تیم هستم. ما اخیراً به صورت تیمی بازی کرده‌ایم که این مهم‌تر از داشتن یکسری بازیکن خاص است.

پایت در حالی ناکامی پاری‌سن‌ژرمن را به سخره گرفت که این تیم فصل اخیر تمامی جام‌های داخلی را درو کرد.

منبع: تسنیم