کد خبر 1107550
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به انتقاد رسانه ها و هواداران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، از یک روز قبل که سیتیزن ها در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 3 بر یک مغلوب المپیک لیون شدند، سیلی از انتقاد به سمت پپ گواردیولا سرازیر شد.

بیشتر بخوانید:

ضربه بزرگ پپ گواردیولا به منچسترسیتی

از جمله موضوعاتی که رسانه و هواداران از مربی اسپانیایی و صاحب سبک آبی های آسمانی ایراد گرفتند، ناکامی های پی درپی او برای رسیدن به فتح لیگ قهرمانان اروپا بود.

بعد از آنکه پپ مجبورشد همانند شاگردانش چمدانش را برای بازگشت به منچستر بعد از حذف از لیگ قهرمانان ببندد، از وی انتقاد شد که چه در دوران 3 ساله حضور در تیم بایرن مونیخ و دوره کنونی 4 ساله در منچسترسیتی، در راه رسیدن به قله و فتح این جام ناکام و ناتوان بوده است.

طرح این موضوع باعث شد تا وی واکنش نشان دهد و به موی استار بگوید:به آن دسته از مردم که می گویند من از زمانی که بارسلونا را ترک کردم، فاتح لیگ قهرمانان نشدم به این دلیل که بازیکنانی مثل لیونل مسی، ژاوی یا اینیستا را نداشته ام، چه باید بگویم؟

وی افزود:کاملا با این حرف موافقم. وقتی در بارسلونا بودم، همیشه می گفتم که به لطف این بازیکنان خارق العاده برنده شده ام. در بارسلونا مردی خوشبخت بودم.

آخرین مرتبه ای که گواردیولا توانست فاتح لیگ قهرمانان شود، در سال 2011 بود که آبی و اناری را تمرین می داد اما در بایرن با توجه به وجود بازیکنان بزرگ زیادی، در دوره 3 ساله حضورش قادر به کسب این جام نشد.

در منچسترسیتی نیز با وجود ریخت و پاش های بسیار در خرید بازیکنان بزرگ که حتی واکنش یوفا را در پی داشت، آبی های آسمانی تحت هدایت وی هیچگاه در مدت 4 سال حضورش به این جام نرسیدند.

منبع: فارس