کد خبر 1102665
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

به گزارش مشرق، یک فعال رسانه ای در توییتر نوشت: یکی از مصادیق تحریف همین قضیه FATF است. به دروغ گفتند تحریم ها برداشته شده است و عدم رابطه بانکها به دلیل لیست سیاه فتف است. با همین تحریف برنامه اقدام را به کشور قالب کردند. در حالیکه ساختار تحریم های ثانویه بانکی پابرجا بود. فراتر از اختیاراتشان تعهد برای کشور ایجاد کردند.

آمریکا که از برجام خارج شد و تحریم به حالت قبلش برگشت، مدعی شدند که نباید تحریم و فتف را باهم مرتبط بدانیم. مدعی بودند بحث پولشویی و تامین مالی تروریسم ربطی به تحریم های بانکی و آمریکا ندارد، تا بتوانند واقعیت را تحریف کنند و ایران را در دام دیگری بیندازند

اما درمجلس برای تبرئه خود از ناتوانی اذعان می کنند که پولشویی و تامین مالی تروریسم ابزارهای امنیتی سازی اقتصاد جهانی است برای آمریکا. حالا هم که دلشان در حال پرکشیدن برای بازگشت دموکرات هاست، دوباره فتف را علم کردند. البته دلیلش روشن است.

کیست که نداند که پیش شرط آمریکا چه جمهوری خواهش و چه دموکراتش اجرای کامل برنامه اقدام از سوی ایران است. حالا به امید واهی زنده شدن برجام، و زنده شدن جریان سیاسی شان، دارند مقدمات را می‌چینند. این تازه یکی است و باقی در راه است.

جالب هم اینه که بهمن کانتر مژر علیه ما فعال شده. الان که مرداد ماه است مدعی شدند برای ما مشکل ایجاد کرده. در صورتیکه فتف در بیانیه آخر نشست مجازی اش در اواخر خرداد گفت چیزی تغییر نکرده.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.