کد خبر 1067982
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵

سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز شد.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت ماه مبارک رمضان دقایقی قبل آغاز شد.

دبیر کل حزب الله لبنان معمولاً در این سخنرانی‌های خود به مسائل عبادی مربوط به ماه مبارک رمضان و هم چنین آخرین تحولات سیاسی می‌پردازد.

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنان خود روز کارگر را تبریک گفت و اعلام کرد که در مورد مسائل سیاسی در سخنرانی عصر دوشنبه (۱۵ اردیبهشت) که قرار است ساعت ۱۷ به وقت لبنان (۱۸:۳۰ به وقت تهران) ایراد شود، صحبت خواهد کرد.

دبیرکل حزب الله در سخنرانی جمعه شب خود گفت: صبر و بردباری امری ستایش شده است و خداوند خصلت صبر در مومنان و مجاهدان را می ستاید و این نشانگر جایگاه صبر نزد پروردگار است.

سید حسن نصرالله افزود: اگر می خواهیم خداوند را دوست داشته باشیم باید صبر کنیم چرا که خداوند صابران را دوست دارد. بنابراین باید در مشکلات خود صبر پیشه کنیم.

دبیرکل حزب الله ادامه داد: خداوند در آیات متعددی می فرماید که خداوند با صابران است و این به معنای آن است که خداوند می گوید ای زنان و مردان صبور من با شما هستم. این برای انسان چه مقدار تکیه گاه است؟ چقدر برای انسان صبور کرامت و شرف است؟

سید حسن نصرالله با بیان اینکه انسان باید در مشکلات خداوند را یاد کند، تصریح کرد: بزرگترین چیزی که انسان از لحاظ عقلی و روحی می تواند به آن برسد این است که بداند خداوند همراه اوست.

منبع: مهر