کد خبر 1061147
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱

جزئیات تامین اعتبار و شیوه پرداخت کارت هدیه یک‌میلیون‌تومانی به کوله‌بران استان‌های آذربایجان‌غربی، کردستان و کرمانشاه تشریح شد.

به گزارش مشرق، پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ۲۲ فروردین‌ماه جاری از پرداخت کارت هدیه یک میلیون تومانی به همه کوله‌بران آذربایجان‌غربی، کردستان و کرمانشاه، که این روزها به‌دلیل بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده‌اند، خبر داد. جزئیات تامین اعتبار و شیوه پرداخت این کارت هدیه‌ها را از مسئولان کشوری پیگیری کرده که در ادامه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد:

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی غرب کشور از ارائه کارت‌ هدیه یک میلیون تومانی به کوله‌بران استان‌های کرمانشاه و کردستان خبر داد و اظهار داشت: کل اعتبار این کارت‌ها توسط بنیاد تأمین مالی و ساز و کار پرداخت توسط استانداران انجام می‌شود.

ببینید:

فیلم/ ایفای بی‌نظیر نقش یک‌ کولبر در «عصر جدید»

یحیی شیخ افزود: استانداران استان‌های کرمانشاه و کردستان تعداد کوله‌بران برای بهره‌مندی از این خدمات را به دفتر رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اعلام کرده‌اند.

استاندار کردستان نیز در این رابطه از حمایت و پرداخت کارت هدیه یک میلیون تومانی به افراد فاقد شغل و کوله‌بران استان توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این کارت‌ها به ۹۶۰ کوله‌بر کردستانی که به‌ویژه در بازارچه سیران‌بند بانه کار تخلیه بار را انجام می‌دادند، داده می‌شود.

بهمن مرادنیا افزود: در مجموع ۹۶۰ میلیون تومان کارت هدیه برای کوله‌بران کردستانی تهیه و از اواسط هفته جاری میان آنان توزیع می‌گردد.

منبع: تسنیم