کد خبر 1023811
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

مدیریت شهری را بلد نیستند، عذرخواهی از و استعفا را هم بلد نیستند؟! برای کاری نمی کنند جز نق زدن و روی اعصاب مردم راه رفتن؟ مردم گروگان این جماعت پرگو و بی کفایت نیستند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

معاون شهردار و این قدر مرخص؟ جوری توییت زده که انگار بیرون از شهرداری است و اندازه یک سوپور هم مسئولیت ندارد!

بیشتر بخوانید:

دو دروغ بزرگ سر سپردگان FATF

شورای شهر مدعی اصلاح طلبی در کمتر از دو سال، سه شهردار عوض کرد و اغلب دوره مسئولیت را به سیاسی کاری در حد تغییر اسم خیابان ها به نام فلان خواننده و بازیگر گذراند، یا دم از پولی کردن بزرگراه ها و صندلی اتوبوس ها زد.

باران و برف می آید و هوا را تازه می کند، حضرات مردم را با راهبندان و ترافیک و سیلاب تنها می گذارند. باران نمی آید، باز هم مردم هستند و این بار گرفتار آلودگی! این وسط مدیران شهرداری چه کاره اند؟ فقط باید حقوق های بالا و فوق العاده و اضافه کار و حق ماموریت و ... بگیرند؟ بعدش هم بنشینند پای توییت بازی و از موضع منتقد و نظریه پرداز توییت در کنند؟!

مدیریت شهری را بلد نیستند، عذرخواهی از و استعفا را هم بلد نیستند؟!  برای کاری نمی کنند جز نق زدن و روی اعصاب مردم راه رفتن؟ مردم گروگان این جماعت پرگو و بی کفایت نیستند.

محسن هاشمی: قالیباف در بحث BRT جسارت داشت و اتوبوس‌ها را وارد کرد. جسارت در مدیریت بسیار مهم است. حناچی بیش از اندازه می ترسد.