پرسپولیس باید هفتمین دیدار خود برابر شاهین شهرداری این شهر را در حالی برگزار کند که نتایج چندان درخشانی روبروی این تیم کسب نکرده است!

سرویس ورزش مشرق – پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر نوزدهم جمعه ساعت ۱۶:۴۵ در بوشهر باید به مصاف شاهین شهرداری بوشهری برود که با یک امتیاز و بدون سرمربی در قعر جدول رده بندی ایستاده است. این تیم آخرین بار در لیگ برتر یازدهم در این سطح از فوتبال حضور داشت و پس از آن به دسته پایین تر سقوط کرد. ۳ برد، یک تساوی و ۲ شکست آمار پرسپولیس روبروی این تیم بوشهری است.

در ادامه به بررسی جزییات ۶ دیداری که این تیم تاکنون در لیگ برتر رودرروی شاهین بوشهر داشته پرداختیم:

*لیگ نهم؛ مساوی و باخت پرسپولیس!

تیم پرسپولیس در لیگ نهم و در دور رفت اولین بازی خود روبروی این تیم را در تهران برگزار کرد که با نتیجه ۲-۲ متوقف شد! گلهای پرسپولیس در آن دیدار را زنده یاد هادی نوروزی و کریم باقری زدند. دیدار برگشت در بوشهر با شکست سنگین و غیرمنتظره پرسپولیس همراه شد! بوشهری ها با نتیجه ۱-۴ پرسپولیس را درهم شکستند! تنها گل پرسپولیس را علیرضا محمد زد.

*لیگ دهم؛ انتقام فصل نهم!

دیدار سوم این دو تیم در لیگ دهم ابتدا در تهران برگزار شد. پرسپولیس در مصاف رفت ۱-۲ مهمان بوشهری اش را بدرقه کرد. گلهای غلامرضا رضایی و مازیار زارع در خاطره هواداران هست. دیدار برگشت هم با همین نتیجه در بوشهر به پایان رسید. سپهر حیدری و باز هم غلامرضا رضایی هر دو گل پرسپولیس را زدند تا با کسب ۶ امتیاز انتقام فصل قبل را از این تیم گرفته باشند.

*لیگ یازدهم؛ فصل برد و باخت‌ها!

در لیگ یازدهم که آخرین فصل حضور بوشهری ها در لیگ برتر بود و در آخر فصل به دسته یک سقوط کردند سهم هر دو تیم یک برد و یک شکست بود! دیدار رفت در بوشهر با نتیجه ۱-۲ به سود شاهین تمام شد. تک گل پرسپولیس را محمد نصرتی زد ولی در دور برگشت پرسپولیس شاهین را در تهران با ۴ گل درهم کوبید. نتیجه نهایی هم ۱-۴ شد. علی کریمی، غلامرضا رضایی، محمد نوری و مهرداد اولادی گلهای پرسپولیس را در آن دیدار به ثمر رساندند.