لورکوزن خود را با DNA مادریدی‌ها بازسازی کرده است / آلونسو نبازترین مرد تاریخ فوتبال

پنج‌شنبه شب ۲ بازی از دور برگشت لیگ اروپا و یک بازی از دور برگشت لیگ کنفرانس اروپا برگزار شد و فینالیست‌های هر ۲ جام مشخص شدند.

به گزارش مشرق، لورکوزن در بای آره‌نا میزبان رم بود و سردار آزمون در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و موفق شد در دقایق پایانی نیمه نخست و دقایق آغازین نیمه دوم ۲ پنالتی برای گرگ‌ها مقابل تیم سابقش کسب کند و پارادس هر ۲ ضربه را به گل تبدیل کرد تا هم بازی در مجموع به تساوی برسد و هم ژابی آلونسو در آستانه از دست دادن رکورد جذابش قرار بگیرد.

اما اشتباه مانچینی و گل به خودی او لورکوزن را به بازی برگرداند و در حالی که فقط ۳۰ ثانیه تا پایان وقت‌های تلف شده باقی مانده بود استانیشیچ گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا رکورد شکست ناپذیری شاگردان ژابی آلونسو حفظ شود.

نابغه اسپانیایی با نباختن در این بازی رکورددار طولانی‌ترین روند شکست ناپذیری یک تیم در طول تاریخ شد. آن‌ها به ۴۹ بازی بدون شکست رسیدند و از بنفیکا عبور کردند و در نهایت تاریخ را در بای آره‌نا نوشتند.

در برگامو هم آتالانتا با ۳ گل مارسی را شکست داد و در مجموع با نتیجه ۴ بر یک از سد نماینده فرانسه گذشت تا گاسپرینی آتالانتا را به اولین فینال اروپایی تاریخش برساند و آن‌ها رقیب لورکوزن در فینال شوند. فینالی که در روز ۲ خرداد در دوبلین برگزار خواهد شد.

اما در تک بازی برگزار شده از دور برگشت لیگ کنفرانس اروپا المپیاکوس در خانه با ۲ گل استون‌ویلا را شکست داد تا مندلیبار در هر ۲ بازی رفت و بذگشت امری را مغلوب کند و یونانی‌ها به فینال آتن صعود کنند.

شب گذشته هم فیورنتینا جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را کسب کرده بود تا ۲ تیم در روز ۹ خرداد فینال را در یونان برگزار کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس