کد خبر 1603402
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
جلسه ویژه نکونام با یک اسپانیایی

شرایط حساس و فشردگی بازی‌های هفته‌های پایانی باعث شد تا جواد نکونام در حد فاصله تعطیلی تعمیرات استقلال جلسه ویژه‌ای با بدنساز خود داشته باشد.

به گزارش مشرق، جواد نکونام که از ابتدای فصل بدنساز مورد اعتماد خود را از اسپانیا به ایران آورده و با او همکاری تنگاتنگی در رابطه با شرایط تیمش داشته در روزهای گذشته و با توجه به فشردگی مسابقات این تیم در سه هفته پایانی جلسه ویژه‌ای را برگزار کرد.

سرمربی آبی پوشان استقلال در این باره با مربی بدنسازش (یوسو سسما) صحبت کرد و از او خواست تا دقت عمل بیشتری برای ریکاوری هرچه بهتر بازیکنان بعد از مسابقات برای آنها در نظر بگیرد.

نکونام که از شرایط جسمانی بازیکنان تیمش بسیار راضی است و آنها را در هفته‌های اخیر به ویژه دیدار مقابل ذوب آهن در بوته آزمایش شدیدی قرار داد از مربی بدنسازش خواسته شرایط خاص استقلال در هفته‌های پایانی بعد از ۲۷ هفته مسابقات سنگین را مدنظر قرار داده و اوضاع استقلال را به گونه‌ای پیش ببرد که هیچ یک از بازیکنان در سه بازی پایانی دچار مصدومیت‌های مربوط به شرایط بدنی مثل گرفتگی عضله و امثالهم نشوند.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال در دیدار مقابل ذوب آهن پس از اینکه در ابتدای بازی از این تیم عقب افتاد توانست با شرایط بدنی خوبی که در بازیکنان خود می‌دید تا دقایق تلف شده بعد از پایان ۹۰ دقیقه در بازی حریف را تحت فشار قرار داده و در نهایت مسابقه را دو بر یک برنده شود تا صدر جدول را از دست ندهد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 1
    حالا که افشاریان نیست نمیدونه چیکار کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس