تجمع حامیان فلسطین در پایتخت پاکستان و ابراز همبستگی با دانشجویان آمریکا

حامیان فلسطین در پایتخت پاکستان در تجمع اعتراضی علیه تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، با دانشجویان آمریکا و اروپا ابراز همبستگی کرده و اقدامات سرکوبگرانه دولت‌های غربی را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، تجمع اعتراضی علیه جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل به اهتمام سازمان دانشجویان امامیه عصر امروز در شهر اسلام‌آباد برگزار شد و تجمع کنندگان همبستگی خود را با دانشجویان آمریکا، اروپا و همچنین خبرنگاران و کادر درمانی در غزه اعلام کردند.

آنان تهاجم نیروهای پلیس در دانشگاه‌های آمریکا و شهرهای اروپایی علیه تجمع مسالمت آمیز دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرده و گفتند که سرکوب دانشجویان بی دفاع در آمریکا و اروپا چهره‌ از قبل زشت دولت‌های غربی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند، را رسوا ساخت.

دانشجویان پاکستانی در اسلام‌آباد با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، با جامعه رسانه‌ای و کادر درمانی فلسطین و غزه که تعداد زیادی از اعضای آنان در تهاجم صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند، ابراز همدردی کردند.

سخنرانان افزودند که مردم پاکستان تا آخرین نفس در دفاع از فلسطین و حمایت از رزمندگان مقاومت ایستاده‌اند و هرگز از محکومیت جنایات اسرائیل و حامیانش عقب نشینی نخواهند کرد.

براساس این گزارش، مسئولان تشکیلات دانشجویی در پایتخت پاکستان هفته گذشته با اعلام حمایت قاطع از تظاهرات دانشجویان دانشگاه‌های مختلف آمریکا برای غزه و محکومیت جنایات اسرائیل، اعلام کردند که کمپ‌های اعتراضی در دانشگاه‌های پاکستان برپا شده و کمپین «عدالت برای غزه» راه اندازی خواهد شد.

قرار است جمعه آینده (۲۱ اردیبهشت) تظاهرات بزرگ حمایت از غزه با شرکت همه اقشار جامعه به ویژه دانشجویان و فعالان سیاسی و مدنی در شهر اسلام‌آباد برگزار شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس