ابوعبیده: ارتباط ما با مسئول حراست از ۴ اسیر قطع شده است

سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس بر ادامه مقاومت اسطوره‌ای مردم غزه در برابر اشغالگران صهیونیست تاکید کرد.

به گزارش مشرق، ابوعبیده سخنگوی قسام تاکید کرد که ۳۲ هفته است که غزه وارد یک جنگ نابرابر و دفاع اسطوره ای شده است و دشمن هر جنایت جنگی علیه بشریت را با پستی و رذالت تمام مرتکب شده است.

مهمترین محورهای سخنان سخنگوی قسام

ارتش دشمن بار دیگر با حمله به رفح، محله الزیتون و اردوگاه و شهر جبالیا وارد جهنم شده است.

رزمندگان ما طی ۱۰ روز توانستند ۱۰۰ خودرو و ادوات نظامی دشمن را در محورهای جنگ در غزه هدف قرار دهند.

دشمن بار دیگر وارد جهنم شده و با مقاومت بسیار شدید روبرو شده است.

دشمن در تمام مناطقی که نفوذ کرده، دهها کشته و زخمی به جا می گذارد و هنوز نتوانسته است اجساد کشته هایش را از غزه خارج کند.

دشمن تنها بخشی از خسارتها و تلفاتش را اعلام می کند، اما آنچه ما رصد می کنیم، این است که تلفاتش بسیار بسیار بیشتر است.

دشمن متوهم گمان می کند اگر خشک و تر را بسوزاند و همه چیز را نابود کند، دیگر با مقاومت روبرو نخواهد شد، دشمن نمی داند که وارد جهنمی به مراتب سخت‌تر شده است.

ما برای نبرد فرسایشی بسیار طولانی با دشمن آماده هستیم.

ما به طور مستمر و به طور شفاف، موارد کشته شدن اسیران و مرگ اسیران دشمن را در نتیجه قلدرمآبی و گمراه سازی دولت آنها ادامه می کنیم.

به رزمندگان قهرمان مردم خود در کرانه باختری که در دفاع از مردم جانفشانی می کنند، درود می فرستیم.

به برادران خود در جبهه جنوبی لبنان به خاطر ضرباتی که به دشمن وارد می کنند و به برادران یمن عزیز، بهترین یاران و برادران مقاومت اسلامی عراق، تبریک می گوییم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پدرام IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 1
    سلام برین در محص. بهجت بخونید گاهی بلا تعمیم دارد این طرح نور شاید نظر شخصی هست یکی باشه دیگه مثل قبل نیست مردم درگیر سیاست باشن الان همه رو به جلو فکر میکنن دیگه بحث عفاف حجاب و صیانت از فضای مجاری طرح نور امتحان پلیس بحث بروزرسانی هست الان بحث این‌است الان اون چنددرصدی که شرکت نکردن گلایه اونا اینجاست اونایی که شرکت کردم هم در خودآگاهانه اینجاست جامعه باید تمیز بشه تا کاستی ها و ضعف ها معلوم بشه نباید یک درصد پولدارهای جوون بچربه به اون ۹۰ درصد تا خودتحقیری بوجود بیاد مشرق هم خواهش میکنیم اینکه سیدعلی خامنه ایی میکوبه با مشت روی صندلی میگه کی میشه این خودتحثیری ها تموم بشه زا هم یک توضیح بدی شاید زیاد ربطی نداشته باشه به موضوع ولی ما که تو شمال هستیم می‌بینیم کمبودها اینا سیاست بخوایم خلاصه کنیم زمینه چیده شده است منتظر نتیجه هست و دارن برداشت می‌کنند اون بحث های که سال ۸۸ خامنه ایی گفت برید خونه هاتون بقیه نتیجه‌ای هست که الان خسارت هاش دیدیم اینکه یکسری جلوش گرفتن که تازه خدا شکر یکم از چیزها ما شمال دیدیم بقیه درجا نزدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس