کد خبر 1603298
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
شهادت یکی از رهبران حماس در لبنان 

پایگاه خبری المیادین از شهادت یکی از رهبران جنبش حماس  در لبنان خبر داد. 

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری المیادین، منابع نزدیک به جنبش حماس اعلام کردند که شرحبیل السید (ابوعمرو) از رهبران این جنبش در لبنان در حمله به خودروی وی در نزدیکی منطقه المصنع بین لبنان و سوریه به شهادت رسیده است.

بعد از حملات کم سابقه امروز نیروهای مقاومت لبنان به سرزمین‌های اشغالی که با بیش از ۱۴۰ موشک انجام شد، رژیم صهیونیستی نیز حملاتی را به برخی مناطق لبنانی انجام داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ظهر امروز اعلام کردند که در حمله جدید حزب‌الله لبنان به مناطق اشغالی الجلیل و جولان که لحظاتی پیش انجام شده، بیش از ۱۴۰ موشک به سمت این مناطق شلیک شده است.

بر اساس این گزارش، صدای انفجارهای متوالی در سرزمین‌های اشغالی شنیده شده که این صداها تا منطقه دریاچه طبریا نیز به گوش رسیده است.

رادیو رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر تاکید کرد که آژیر خطر در مناطق الجلیل علیا و بلندی‌های جولان واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی به گوش رسیده است. پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم تعداد این موشک‌ها را بالغ بر ۸۰ فروند برآورد کرده است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز در پایگاه اینترنتی خود گزارش داد که در حمله موشکی از لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی دست کم دو اسرائیلی زخمی شده‌اند. این ادعا در حالی بیان شده که بسیاری از کارشناسان بین‌المللی اذعان دارند که رژیم صهیونیستی در نتیجه ترس از عدم بازگشت آوارگان صهیونیست به شمال سرزمین‌های اشغالی، شدت حملات حزب الله به این مناطق و تلفات صهیونیست‌ها در آن را سانسور خبری می‌کنند.

حزب الله لبنان صبح امروز نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به اقدام تروریستی دشمن صهیونیست در حومه شهرک قانا، مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز جمعه با پهپادهای انتحاری مقر فرماندهی گردانهای ۴۱۱ توپخانه دشمن صهیونیست در جعتون را هدف قرار داد. در جریان این حمله مرکز استقرار و خوابگاه افسران و نظامیان صهیونیست هدف قرار گرفت که در جریان این عملیات دقیق شماری از نظامیان صهیونیست کشته و برخی دیگر زخمی شدند. از سوی دیگر مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی المطله رژیم صهیونیستی را نیز با موشک اس ۵ هدف قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    خخخخخخ
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    0 0
    دارین بااتش بازی می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس