انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد

مقاومت فلسطین امروز، با هدف قرار دادن نظامیان اسرائیلی در جنوب غرب شهر غزه، بار دیگر توانمندی خود در نبرد زمینی را با وجود گذشت ۲۱۱ روز جنگ به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی سرایا القدس امروز شنبه با انتشار یک ویدئو، صحنه‌هایی از تداوم هدف قرار دادن نظامیان اسرائیلی در خط تدارکاتی محور نتساریم در جنوب غرب شهر غزه را به نمایش گذاشت.

در حالی که برخی رسانه‌های عبری مدعی احتمال آتش‌بس در غزه طی ساعات آینده و توافق تبادل اسرا هستند، مقاومت فلسطین همچنان توانمندی نظامی خود را به ارتش اشغالگر نشان می‌دهد. ارتشی که با وجود هفت ماه جنگ فرسایشی همچنان تهدید می‌کند که در حال تدارک برای حمله زمینی به رفح است.

در چنین فضایی که مقاومت فلسطین همچنان در جبهه‌های مختلف در حال رویارویی با نظامیان اشغالگر با استفاده از تاکتیک‌های مختلف نبرد زمینی است، منابع رسانه‌ای اسرائیلی امروز اعلام کردند که در نبردهای امروز شماری از نظامیان اشغالگر مجروح شده‌اند و دست‌کم ۵ بالگرد این نظامیان را از مناطق مختلف نوار غزه به بیمارستان‌های مختلف در فلسطین اشغالی منتقل کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
    0 0
    جنگ طولانی رمق از اسرائیل خواهد گرفت همچنانکه پیشینیان این رژیم پیش بینی کرده بودند .اسراییل رفتنی است اما مسآله حیاتی تر برای صهیونیزم موضوع جهانی آن با اعتراضات جهانی،بویژه دانشجویی است.آیا این نهضت افشاگری همه دودمان خصم حاکم بر نظام سلطه را بزیر خواهد کشید؟ بنظر ؛ حتمی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس