نقشه موصل

نیروهای عراقی پس از پاکسازی این محله، پیشروی به سوی محله های «الشفاء، باب سنجار، موصل قدیم، الرفاعی و النجار» را در دستور کار قرار می دهند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از غرب شهر موصل حاکیست، نیروهای عراقی از عصر روز گذشته عملیاتی را از دو محور در محله های « الثوره و الصحه» علیه مواضع تروریست های داعش در بخش شرقی محله « الزنجیلی» آغاز کردند.

نیروهای عراقی با حملات غافلگیرانه توانستند در همان گام نخست، خطوط دفاعی تروریست ها را در ورودی محله بشکنند. نیروهای عراقی پس از چندین ساعت درگیری در نهایت موفق به پاکسازی ۷۰ درصدی محله « الزنجیلی» شدند. ۴۷ تن از عناصر تروریستی داعش در جریان درگیری ها کشته یا زخمی شدند.

در صورت پاکسازی این محله نیروهای عراقی از محور شرقی تنها ۲۰۰ متر با رودخانه دجله فاصله دارند تا تروریست های داعش در محله موصل قدیم محاصره شوند.

به گزارش مشرق، نیروهای عراقی پس از پاکسازی این محله، پیشروی به سوی محله های «الشفاء، باب سنجار، موصل قدیم، الرفاعی و النجار» را در دستور کار قرار می دهند.

در محور شمالی محله الصحه و جنوب محله الرفاعی نیروهای عراقی همچنان با تروریست های داعش درگیر هستند. تروریست ها با مستقر کردن تک تیرندازان در پشت بام منازل و ساختمان های اداری و حملات انتحاری، پیشروی نیروهای عراقی را کند کرده اند.

گزارش ها از محور غربی محله « الثوره» حاکیست، نیروهای عراقی در ۴۸ ساعت گذشته با حملات غافلگیرانه از سمت محله های « یرموک، نابلس و رجم الحدید» تروریست ها را از محله های « التنک» عقب برانند و خود را به دروازه محله « شهرک صنعتی» برسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس