نقشه میدانی شهر الطبقه - سوریه - تحولات سوریه

درگیری ها در شهرک العباد همچنان ادامه دارد.نیروهای کرد تا کنون موفق شده اند یکی از سرکرده های اصلی داعش را در شهرک از پای دربیاورند. ۲۶ تن از عناصر تروریستی داعش در این درگیری ها به هلاکت رسیده اند.

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شهر الطبقه در شمال شرق سوریه حاکیست، نیروهای دموکراتیک کرد توانستند در ادامه پیشروی ها از محور شرقی وارد محل اسکندریه شوند. گزارش ها حاکیست نیروهای کرد تاکنون توانسته اند حدود ۳۰ درصد از این محله را از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند و به تصرف خود در آورند. در جریان درگیری های چند ساعت گذشته تاکنون ۳۷ تن از تروریست ها کشته یا زخمی شده اند. در حال حاضر، درگیری ها در حومه مدرسه محله اسکندریه ادامه دارد. عناصر تروریستی مستقر در این محله درصدد بودند با چند خودروی انتحاری، نیروهای کرد را عقب برانند که ناکام ماندند. نیروهای دموکراتیک کرد در صورت پاکسازی این محله که دروازه شرقی شهر الطبقه به شمار می آید، وارد گورستان شهر می شوند.

در محور غربی هم نیروهای کرد با سیطره بر بخشی از کوه عاید، عملیاتی را برای تسلط  بر محله «عاید صغیر» آغاز کردند و تا دقایقی قبل موفق شدند بخش های غربی این محله را به طور کامل آزاد کنند.بر اساس اطلاعات منتشر شده حدود ۲کیلومتر و ۳۰۰ متر از محله عاید صغیر بطور کامل آزاد شده است.تروریست های  مستقر در مرکز محله چندین حمله انتحاری را در چند ساعت گذشته برای عقب راندن نیروهای کرد به سمت کوه عاید انجام دادند که تاکنون موفق نبوده اند.

برای دیدن اندازه اصلی نقشه روی آن کلیک کنید

تروریست های داعش نیز همزمان با پیشروی نیروهای کرد اقدام به مین گذاری محله های غربی و شرقی می کنند تا از سرعت پیشروی نیروهای کرد کم شود. از حومه شهر خبر می رسد تروریست های داعش در محور شرقی شهر از دو محور عملیات گسترده ای را برای اشغال مجدد دو منطقه صفصافه شمالی و جنوبی و العباد انجام داده اند که در محور صفصافه نیروهای کرد موفق شدند حملات را به طور کامل دفع کنند و حدود ۱۸ تروریست داعش را از پای دربیاورند.

اما در محور شهرک العباد تروریست ها توانستند وارد شهرک شوند و بخش هایی از شهرک را تحت اشغال خود دربیارند.

درگیری ها در شهرک العباد همچنان ادامه دارد.نیروهای کرد تا کنون موفق شده اند یکی از سرکرده های اصلی داعش را در شهرک از پای دربیاورند. ۲۶ تن از عناصر تروریستی داعش در این درگیری ها به هلاکت رسیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    2 12
    باید ارتش سوریه خود را سریعا به روش چتر بازان در بخشهایی از شمال شهر فرود بیاورد تا دراین غنیمت آمریکایی خود را شریک نماید
    • احسان IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
      12 1
      نوشابه هم داشتید ؟
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    1 18
    باید ارتش سوریه سریعا خود را به طبقه برساند اگر نیروهای کرد مانع پیشروی به داخل شهر شدند همه آمریکایی را به قتل برساند اوج‌‌ وقاحت آمریکایی ها را ببین اگر مدافعین عرضه ندارن اسلحه بدین من این کار کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس