کد خبر 526690
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

تجمع تعدادی از فارغ‌التحصیلان سال 88 دانشگاه‌های تربیت دبیر صبح یکشنبه چهارم بهمن ماه مقابل وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند.یکی از این فارغ‌التحصیلان به خبرنگار فارس گفت: ما قرار بود به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآییم اما این اتفاق نیفتاده است و الان 6 سال است که بلاتکلیف هستیم.

{$sepehr_album_35883}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 182 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    استخدامی های بی رویه و بدون برنامه ی احمدی نژاد شامل حال شماها نشد؟ در حال حاضر با معلم مازاد روبرو هستن . احمدی نژاد بدنبال استخدام چه کسی بود که هر ساله معلم استخدام میکرد؟
  • دبیر ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    بعنوان یک دبیر که از درون آموزش و پرورش اطلاع دارم مازداد معلم بجز حالتهایی استثنایی مثل این مسئله که امسال متوسطه دوم بخاطر نبود پایه دهم داره و مواردی از این قبیل وجود نداره و همین الان تمامی معاونین و مدیران برای پر کردن جای خالی دبیران بدون پرداخت مزد مجبور شدن در کلاسهایی که بعضا تخصص اونو هم ندارن تدریس کنن. مشکل اساسی در نگاه نادرست مسئولان وتصمیم گیران کشور به آموزش و پرورش هست که از همه لحاظ اونو دچار مشکل کرده.مثلا نمایندگان مجلس سالها وقتی میخوان بودجه آموزش و پرورش رو مورد بحث قرار بدن با سطحی نگری تمام، این ارگان رو مصرفی و بودجه اونو هدر رفته و نه سرمایه گذاری عنوان میکنن.همچنین در کوتاه مدت هم، نبود وزیر توانمند و دلسوز عاملی شده که مشکلات موردی فراوان گریبانگیر این وزارتخانه بشه. تا ببینیم قلم فرسایی امثال ماها بر این آقایان تاثیری خواهد داشت؟!!!!!!!!!!
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    0 0
    باز سرو کله یه عقده ای پیدا شد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس