کد خبر 1382074
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر

جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ بیست و دومین جام جهانی است که از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ در کشور قطر برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 46
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    50 39
    به به به این میگن کشور! واقعا آدم لذت می بره وقتی اینارو می بینه ای کاش ما هم قطری بودیم یا وضعیتمون مثل اینا بود ملت مسلمانی که هم آخرتو دارن بندگی خدا رو می کنن و هم از نعمات خدا و زندگی دنیوی شون لذت می برن!!! خوشبختی یعنی همین یعنی هم دنیارو داشته باشی هم آخرتو!
    • الحمدالله IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      19 21
      واقعا راست گفتی ایمان قوی با شکم پر بهترین ایمان هست
    • قاسم IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      33 48
      عجب!!!بندگی خدا یعنی چی؟! از کجا فهمیدی اینا آخرت هم دارن؟! اینکه فرعونهای زمان(آمریکا و اسراییلو ...) کاری به بعضی ملّتها(قطریها) ندارن و اون ملّتها هم کاری به مردم مظلوم جهان ندارن،بندگی خداست؟!! آمریکا میگه بذار بچاپم و بقاپم و تو کاری به من نداشته باش. هر چقدر خواستی برات کارخانه میسازم و نیرو میفرستم ولی از خودم . قطر چندتا دانشمند هسته ای و کارخانه و پالایشگاه و مخترع و مبتکر و تکنسین فنی ماهر داره؟! هر چی داره از خارجه. ایران هر چی هست43ساله که مردمش فرعونهارو انداختن بیرون و جلوی ارباب فرعونها ایستادن. زنده باد مردم مسلمان و انقلابی و پایدار ایران.
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      11 12
      یاد قوم بنی اسرائیل افتادم که حسرت ثروت هارون رو میخوردن
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      18 11
      اولا اینها را به مردمشان نمی دهند. مال سوپر میلیاردهای دنیا است که بروند عیاشی. ثانیا کسی که دنیایش را با غارت و بردگی گرفتن صدها هزار برده محرم آفریقایی و هندی و بنگلادشی تامین کند شاید دنیا را داشته باشد اما قطعا آخرت ندارد. ثالثا همان را هم غلط به عرض رسانده اند. هر چه در قطر هست مال شیخ ها و شیخ زاده ها و وابستگان و نوکرانشان است. پشت همان شهرهای شیک ویرانه ها و بیابانهایی است که هنوز اعراب بیابانی آن سوار شترند. البته جایی در رسانه ها ندارند. حالا کاری به مردم محروم و برده هایی که برای شیوخ کار می کنند ندارم.
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      8 4
      ایمان حقیقی هیچ ربطی به پر بودن یا خالی بودن شکم نداره . ایمان با شکم پر، عار نیست شکم پر ، لطف و موهبت خداست. انسان مومن، زمانی که شکمش پر باشه ، بیشتر به یاد خداست و بیشتر شکور خواهد بود و لحظه به لحظه به ایمانش افزوده میشه . هرچند که اگه شکمش خالی هم باشه چیزی به ایمانش افزوده نمیشه اما ایمانش لطمه هم نمیخوره. انبیا از چه زمانی مبعوث شدن؟ از زمانی که انسان نیازهای فیزیولوژیکی خودش رو برطرف کرد و خوراک و پوشاک و مسکنش تامین شد و از زندگی غارنشینی به یکجانشینی رو آورد و عقل و خردش فعال شد!
    • پاسخ به الحمدالله IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      8 3
      من شیعه نیستم ولی مگه پیشوای شما نمیگه که فقر موجب نقصان دین و مشوش شدن عقل می شود؟؟؟؟ مگه پیشوای شما نمیگه که فقر مرگ بزرگ تر است؟؟. شما حکم پیشوای خودتم قبول نداری؟؟؟؟
    • پاسخ به الحمدالله IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      20 7
      هرچی باشن از ما خیلی مومن ترن که بچشونو مثل یه تیکه آشغال نمیندازن تو سطل زباله!! ما یه ارزن وجدان و تقوا نداریم که یه پروژه ی ساختمونی رو درست به اتمام برسونیم و اینقدر از کار می دزدیم که پروژه ی تموم نشده زود ویران میشه و میشه متروپل!! آره اینا از ما خیلی بهترن مسلمان واقعی اینا هستن اگه باطل بودن ، خدا اینقدر نصیبشون نمی کرد حقیقت تلخه
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      18 4
      قاسم جان درسته که ملت ایران۴۳ ساله آمریکا رو انداخته بیرون ولی مردمش اکنون برای کسب روزی سرشونو می کنن تو سطل زباله!! کرامت های انسانی به پایین ترین حد تنزل کرده !!! این استقلال به درد جرز لای دیوار نمیخوره !!! من نگفتم که ما نوکر وحلقه به گوش کسی باشیم ! اما این وضعیتی که تو براش سینه چاک کردی هم ، مفت نمی ارزه! سفسطه نکن!!
    • محسن IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      1 17
      عزیز من این چطور کشوریه که کمتر نصف جمعیتش اصلیتشون قطریه؟ اینکه برای کسب درآمد هیچ محدودیتی نذاری و با همه بسازی و صدات هم برای حمله به کشورهای ضعیفی مثل یمن درنیاد و اسمت رو به عنوان مسلمان هم فریاد بزنی کار ساده ایه ولی باید انصاف داشت. درسته ما شرایط اقتصادی خوبی نداریم ولی واقعا هم اصالتمون بیشتر از این به اصطلاح کشورهاست، هم پیشرفت علمی دانشگاهی هامون، هم درباره ی واقعیات دنیا راستش رو میگیم و همین باعث خیلی از تفاوت های کشوری مثل ما و کشورهایی مثل قطر و امارات و بحرینه
    • پاسخ به قاسم IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      2 11
      قاسم ، اگه اینا آخرت نداشته باشن، پس شک نکن که تو یکی و امثال تو اصلا و ابدا آخرت ندارین!!
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      16 4
      اسلام با رفاه مخالف نیست اما آن چه شما حسرتش را می‌خورید، اسلام ابوسفیانی است. ثروت این اقلیت مرفه نتیجه بدبخت شدن هزاران انسان مظلوم است. برج‌ها را می‌بینید اما کارگر چمن‌زنی را نمی‌بینید. همین نعمات دنیوی را صرف تاراج ناموس مسلمانان در سوریه کردند بعد شما فکر می‌کنید آخرتشان هم آباد است! امثال شمایید که تا پایتان به یک کشور غربی باز می‌شود، چنان خودتان را می‌بازید که تا سرحد پرستش نسبت به غرب و غربیان علاقه پیدا می‌کنید و شروع به فحاشی به مملکت خودتان می‌کنید.
    • به پاسخ به الحمدالله IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      10 1
      نه. پیشوای ما هرگز حرف دروغ و باطل نزده و نمی زند. همین امروز می بینی که در سراسر دنیا و از جمله ایران، اتفاقا اقشار فقیر بسیار مومن تر و با خدا تر هستند تا ثروتمندان. خود خدا است که می گوید این ثروت است که سبب سرکشی می شود و انسان که احساس بی نیازی کرد طغیان می کند. کلا ان الانسان لیطغی. ان رآه استغنی. ( سوره علق آیات 6 و 7). در خصوص سوء استفاده تو از بچه در زباله انداخته شده هم گویی یادت رفته اتفاقا این مساله را همان کشورهای مرفه غربی مد کردند و آنچه برای برایران اولین بار است دیده می شود سالها است که در زباله دانی های اروپا و آمریکا دیده می شود و جستچوی آن هم سخت نیست. هنوز یادمان نرفته آن مادر کویتی پیر که دو ماه از مرگش می گذشت اما دخترانش در طبقه پایین حتی سر به او نزده بودند تا بفهمند مادرشان مرده است یا زنده. ثالثا با حرف آخری که زدی مشخص شد که نه تنها شیعه نیستی بلکه مسلمان یا حتی یهودی و مسیحی هم نیستی. چون می دانستی طبق اعتقاد ادیان یاد شده اتفاقا اولین انسان خودش پیامبر بود قبل از آنکه هیچ شهر و رفاه و مسکنی باشد و هزاران پیامبر بر قوام چادر نشین مبعوث شدند و خود حضرت موسی علیه السلام پیامبر قوم آواره و بی مسکن بنی اسراییل بود قبل از آنکه هیچ شهر یا حکومتی داشته باشند. پس باز هم دروغ گفته ای.
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      11 1
      خوبه بدونید قطر از مهم ترین حامیان مالی داعش و القاعده هست. خیلی حسرت آخرت دیگران رو مخصوصاً حامیان آدم کشی رو نخور
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    36 15
    خوش به حالشون
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      22 1
      در همان زمان که تلویزیون ایران مراسم مجلل و فوق العاده اشرافی جشنهای دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را برای دنیا پخش می کرد خیلی ها همین فکر را برای ایران می کردند. چون نشان دادن حلبی آباد بزرگ تهران جایی در رسانه ها نداشت.
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      3 12
      چرا ملتایران باید حسرت این جلبک‌ها را بخورد چه غلطی میکنید بجنبید
    • پاسخ به چرا ملت ایران IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      1 2
      چرا حرف زشت می زنی؟ این چه ادبیاته؟ ‌ چرا اینا از دید توهستن؟ چون درست زندگی می کنن؟
  • یزدان IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    16 5
    خلایق هرچه لایق ...حقشونه ..نوش جونشون ...هر جا خر بیشتره خر سوار هم بیشتره ما خودمان عادت به تیره روزی داریم اگر شکم مان پر باشه خدا را بندگی نمیکنیم و اینکه دقیقا همه درست در جای خودشه... هرچه بهمون فشار میارن کمر خم میکنیم هرچه تحقیر میشیم سنگ پای باکیفییتی میشیم دریغ از یک انتقاد و ایراد گرفتن .. داستان ما چقدر شبیه داستان پادشاه بی وارث و مردم پوست کلفت وازخود راضی مثل ما .که آخر با اعتراض یک نفر شاه خوشحال میشه که یک منتقد پیداشد ولی افسوس که اون هم تقاضای سرباز بیشتر برای به راه انداختن مردم از دروازه شهر پس از .....مردم بود ..خوش بحال ما ...که از ماست بر ماست ....ولششش ......حسنک کجاست
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    8 14
    نگاه توریستی و نکبت بار و حقارت آمیز مردم عقب افتاده ای که با حسرت به این تصاویر نگاه می کنند نشانه شدت ساده لوحی این مردم است. مردمی که راحت گول چند ویترین شیک را می خورند که برای رفاه اشراف دنیا ساخته شده. اشرافی که که ثروتشان را از غارت میلیاردها انسان جمع کرده اند. حالا هم فکر می کنند اینها برای همه مردم قطر است! نه عزیزم. اینجا هم قطر است.
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      4 2
      جرا لینک تصویر محله فقرای قطر را سانسور کردید؟
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      1 0
      شما اول عفت کلام یاد بگیر. این طرز تفکر شماست که نکبت باره. ما ساده لوح نیستیم. شما الکی خوش تشریف داری! از چه فضیلت و حسناتی حرف میزنی که اینجا هست و جاهای دیگه نیست؟ به چه چیزی می نازی؟
    • میلاد IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      1 2
      فقط ما خوبیم که مسولانمون ابتدایی ترین نیازهای انسانی رو ازمون گرفتن و از این صف به اون صفیم بیا کف جامعه با ملت هم زبوشو بشنو از درداشون ،۴۰ سال توهم و دروغ شنیدن
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      2 3
      لطفا شما حرف نزن عزیزم. اگه اینا غارتگر و فاسد هستند پس بیجا می کنید که باهاشون مسابقه بدید عزیزم. ما دیگه گول این شر و ورهای گوهر بار شما رو نمیخوریم عزیزم.
    • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      2 0
      حق با شما است. از اساس شرکت در المپیک ها و جام های جهانی ظلم به فقیران جهان و ایران است. هرینه سنگین تیم های ملی را صرف سیر کردن گرسنه ها بکنیذ.
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    2 2
    آن‌گاه قارون (روزی) با زیور و تجمل بسیار بر قومش در آمد، مردم دنیا طلب (که او را دیدند) گفتند: ای کاش همان قدر که به قارون از مال دنیا دادند به ما هم عطا می‌شد که او بهره بزرگ و حظّ وافری را داراست.و اما صاحبان مقام علم و معرفت (به آن دنیا پرستان) گفتند: وای بر شما (و همت پست شما) ثواب خدا برای آن کس که به خدا ایمان آورده و نیکوکار گردیده بسی بهتر (و بالاتر از این دارایی دو روزه قارون) است، ولی هیچ کس جز آنان که صبر پیشه کنند بدان ثواب و مقام نخواهد رسید. ( سوره قصص آيات 27 و 28)
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    18 7
    قطر به کجا رسیده و ما به کجا!!!
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      2 4
      قطر آسمان خراش میسازه ما از خود مچکرا عرضه نداریم کار یه متروپل ساده رو سالم و صحیح به اتمام برسونیم.
  • ایرج IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    3 1
    خطاب به ۱۷:۰۸ : یعنی به نظر تو فلسفه خلقت و عاقبت بخیری همین چند تا برج و استادیوم هست که اونم با پول نفت ساخته شده ؟؟ خبر داری در جریان ساختن همین استادیوم ها به چند هزار کارگر آسیایی ظلم شد ؟؟ از سرنوشت آنها خبر داری ؟ شما از کجا تشخیص دادی که قطری ها آخرت را هم دارند !! خدایی ؟؟ فهم شما از آیات و روایات در همین حده؟
  • م IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    7 9
    چند سال دیگه اینقدر پیشرفت میکنیم، چه قدر زیبا ساختن، واقعا پول همه چیزه.
  • حبیب اله منصوری IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    2 2
    مسؤلین کاش با این جزیره ها قبل انقلاب ایران را مقایسه کنن عمل کرد شون را
  • هادی GB ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    0 2
    ما قوم پارس هستیم چیزی که خیلی از کشورها ندارند
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      0 3
      لاکن تحت سیطنت اعراب
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      0 0
      چه خوب. پس ما هم مثل قطر تحت سیطره اعراب هستیم و نمی دانستیم!
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    2 3
    دلار 32.طلا 1430.ما هم‌ تموم
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    2 3
    خمیر نیست بخوریم
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    2 1
    هر ملتی لایق همان حاکمانی است که بر اونا حکومت می کنن
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    3 4
    فراموش نکنید که بزرگترین میدان گاز جهان (پارس جنوبی) بین کشور ایران و قطر مشترک است قطر با برداشت عظیم از این میدان و صادرات آن به جهان و عدم تحریم و روابط دوستانه با کشورهای جهان به کجا رسیده ما با برداشت کم و فقط در حد مصرف داخلی و عدم صادرات بعلت تحریم به کجا رسیده ایم.
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      0 0
      در بدبختی شما همین بس که افتخارتان خام فروشی است. روزی هم این نفت و گاز تمام می شود و همینها بر می گردند به عصر شتر سواری.
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      0 0
      خام فروشی افتخار نیست. جمعیت قطر هم با ایران قابل مقایسه نیست.
  • 5268544624 IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    آخرت دست تو وامثال تونیست
  • 5268544624 IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 8
    به‌به چه کشور باحالیه شب قدم بزنی ولذت ببری
  • reza IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 1
    بسيار زيبا و عالي
  • یار IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 0
    چه وضعیتی
  • استاد IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    1 2
    کاشکی بچه آفریقا بودم ولی بچه ایران نبودم
  • حسام IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    0 2
    the bests is only for the bests peoples بهترین ها فقط متعلق به بهترین آدمهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس