کد خبر 862086
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
توسعه راه آهن

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در برنامه و لایحه‌ای که دولت به مجلس تقدیم کرده است، توسعه راه‌آهن یکی از اولویت‌های اساسی کشور است.

‌به گزارش مشرق، حسینعلی امیری ‌اظهار کرد:‌ در شرایطی که ترامپ از برجام خارج شده است، تکیه بر امکانات و توانمندی‌های داخلی و به نتیجه رساندن هرچه سریع‌تر پروژه‌هایی که تعریف شده از ضرورت‌های غیر قابل اجتناب است. 

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: اگر به توانمندی‌های داخلی متکی باشیم قطعا می توانیم به سلامت از آثار تحریم های احتمالی بیشتر آمریکا، عبور کنیم که این مهم نیازمند اتحاد، همدلی، وحدت و همکاری دولت و مجلس در جهت عبور از کارشکنی های آمریکا علیه توسعه ایران است.

‌وی یکی از برنامه‌های زیربنایی دولت را توسعه راه‌آهن دانست و تاکید کرد: در برنامه و لایحه‌ای که دولت تقدیم مجلس کرد، یکی از اولویت‌های اساسی کشور، توسعه راه آهن است.

امیری افزود: با توجه به اینکه راه‌آهن از زیرساخت‌های مهم توسعه است، به عنوان یکی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی تعریف شده است و به طور قطع پروژه‌های مربوط به راه‌آهن که در مراجع ذیربط دولت تصویب شده، پیگیری خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    13 4
    یادش بخیر احمدی نژاد میساخت و لایحه مایحه لازم نداشت . الحق که احمدی رو زدیت زمین تا لایحه بازی کنید و ملت نگن بیکار نشستیت توی مجلس
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    3 0
    عالی است دولت محترم تشکر - مردم خواهان اقدامات این گونه ای هستند - برجام و بر کاسه و.. بدرد مردم نمی خورد
  • FR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    1 0
    زیر ساخت راه آهن تا حد زیادی میتونه، کشور را از بروز بحران‌های جدی، دور بکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس