کد خبر 853608
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
خودروی لوکس

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس جزئیات ضوابط جدید وزارت صنعت برای برخورد با متخلفان واردات خودروهای لوکس را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت) این کمیسیون گفت: در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، سؤال دو تن از نمایندگان از وی درباره واردات خودروهای لوکس مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

دلار، خودرو را ۱.۵ تا ۵ میلیون گران کرد +جدول

وی افزود: در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، آقای شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که واردات خودروهای لوکس تا سقف قیمت ۴۰ هزار دلار ممنوع شده که بخشنامه آن را ابلاغ کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه اعلام کرد که ضوابط جدیدی برای شناسایی و برخورد با متخلفان واردات خودروهای لوکس تهیه و تدوین شده است.

گرمابی همچنین از تشکیل کمیته‌ای متشکل از وزارت صنعت، معدن، تجارت و کمیسیون‌های صنایع و اقتصادی مجلس برای بررسی پیگیری علل واردات خودروهای لوکس خبر داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار شد که اعضای کمیسیون بازدیدهای دوره‌ای از صنایع دریایی جهت تهیه گزارشی از روند اقدامات آنها داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس