کد خبر 824902
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
فرودگاه مهرآباد

جدول اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد از رقابت شرکت‌های کاسپین و تابان در تاخیر پروازهای داخلی حکایت دارد.

به گزارش مشرق، داستان تاخیر پروازها در کشور به موضوعی تکراری تبدیل شده است. حالا تاخیر ۳۰ الی ۴۰ درصد از پروازهای داخلی و بسیاری از پروازهای خارجی، اعلام تدریجی تاخیرها و بلاتکلیف و سرگردان کردن مسافران در فرودگاهها، پاسخگو نبودن مسوولان شرکت‌های هواپیمایی در قبال مسافران، به موضوعی عادی در مهرآباد و فرودگاه امام خمینی تبدیل شده است.

معطلی دو سه ساعته مسافران در فرودگاه‌ها دیگر به اتفاقی عادی تبدیل شده و مردم قبول کردند صدای اعتراضاتشان به تاخیرهای بی قاعده پروازها به جایی نمی رسد. انگار نه وزارت راه دلش به حال اتلاف وقت و سرمایه مردم می‌سوزد و نه شرکت‌های هواپیمایی فکری برای اصلاح روندهای خود کرده‌اند. و گویا حقوق شهروندی تنها در موضوعاتی خاص معنا پیدا می‌کند.

اما در میان شرکت‌های داخلی، برخی رکورددار تاخیر هستند و گویا قصدی هم برای بهبود خدمت‌رسانی به مردم ندارند. شرکت هواپیمایی تابان اگرچه در مقایسه با چند شرکت اصلی، تعداد پروازهای کمتری دارد، اما در تاخیر پیشتاز است. تصویر زیر نشان می‌دهد تنها در پروازهای بعدازظهر امروز و امشب، دست کم ۳ پرواز شرکت تابان اعلام شده است و این به معنای سرگردانی صدها مسافر در محوطه محدود فرودگاه مهرآباد و سرمای زمستانی است.

جدول اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد - چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۳۹۶
سرگردانی مسافران در فرودگاه مهرآباد - چهارشنبه  ۴ بهمن ۹۶

بررسی جداول زیر درباره تاخیر شرکت‌های هواپیمایی (مربوط به تیرماه ۹۶) نشان می‌دهد تعداد پروازهای با تاخیر شرکت تابان از پروازهای به موقع این شرکت بیشتر بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس