کد خبر 817913
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
جیووا

محمد علی بردبار می‌گوید که توافقنامه قطع همکاری با فدراسیون فوتبال را به عنوان یکی از شرکای شرکت جیووا امضا کرده و نظر کارشناسان حقوقی فدراسیون این بوده امضای او شکل قانونی قرارداد با جیووا را از بین

به گزارش مشرق، محمد علی تابع بردبار درباره قرارداد پر سر و صدای شرکت جیووا با فدراسیون فوتبال که حاشیه‌های آن هنوز ادامه دارد و فدراسیون چندی پیش مدعی شد این قرارداد فسخ شده، گفت: من یک سال و نیم است که قراردادی با شرکت جیووا ندارم و با آنها کار نمی‌کنم. با این حال بنده توافقنامه‌ای را با فدراسیون فوتبال امضا کرده‌ام.

وی در پاسخ به این سؤال که توافقنامه امضا شده چه مفادی دارد و آیا به معنای فسخ قرارداد فدراسیون فوتبال با شرکت جیوواست، اظهار داشت: قراردادی که برای اسپانسری امضا شده بود، سه طرف داشت. در حقیقت یک طرف آن فدراسیون فوتبال بود و طرف دیگر به صورت مشترک ما (شرکت خدمات بازرگانی و ورزشی پارس) و شرکت جیووا بودیم. من تخصص حقوقی ندارم، اما کارشناسان حقوقی فدراسیون فوتبال به استناد متون قرارداد گفتند که بنده به جهت مصالح ملی کشور، توافقنامه فسخ قرارداد را امضا کنم. در این بین تنها کسی که هزینه کرد ما بودیم و در نهایت جیووا پول جنسی هم که به تیم ملی داد، از ما گرفت.

مدیرعامل شرکت خدمات بازرگانی و ورزشی پارس در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه جیووا متعهد شده بود لباس رایگان به فدراسیون فوتبال بدهد و آیا این پول را بابت لباس‌ها دریافت کرده یا شرکت شما بابت ترخیص لباس‌ها از گمرک پول پرداخت کرده است، تصریح کرد: طبق قرارداد قرار شد که شرکت جیووا به فدراسیون فوتبال سالیانه پولی پرداخت کند، اما بخشی از تعهدات مالی قرارداد را نمی‌پذیرفت که ما به عنوان شریک این قرارداد این تعهدات را پذیرفتیم. در اصل ما این تعهدات را به عهده گرفتیم و یکسری از هزینه‌ها را پرداخت کردیم. وقتی هم ما (شرکت خدمات بازرگانی و ورزشی پارس) توافقنامه را با فدراسیون فوتبال امضا کردیم، نظر کارشناسان حقوقی فدراسیون این بود که توافقنامه‌ای که امضا شده، شکل قانونی قرارداد با جیووا را از بین می‌برد.

بردبار در واکنش به این مسئله که شرکت جیووا بارها مدعی شده که هنوز قراردادش فسخ نشده و حتی پیگیر شکایت از فدراسیون فوتبال ایران هستند، گفت: آن زمان که ما این تفاهمنامه را امضا کردیم، نمی‌خواستیم فوتبال ایران و هواداران متضرر شوند. کاری که ما انجام دادیم، درخواست فدراسیون فوتبال ایران بود که به سبب آن تیم ملی در آن مقطع حساس که مسابقات حساس انتخابی جام جهانی را در پیش داشت، وارد حاشیه نشود. من هم آن زمان گفتم اگر واقعاً نبودن جیووا و شرکت ما به تیم ملی کمک می‌کند، ما حاضریم نباشیم. شرکت جیووا هم می‌تواند چنین ادعایی کند، اما با شناختی که من از آقای جیووانی دارم، او یک «بیزینس من» با شخصیت است. فکر نمی‌کنم جیووانی به خاطر منافع شرکت خود به فوتبال کشوری که هواداران زیادی دارد، ضربه بزند. او می‌داند که تیم ملی ایران هواداران زیادی دارد و به تیم ملی ضربه نمی‌زند.

وی در پاسخ به این سؤال که شرکت جیووا اعلام کرده پیگیر شکایت است و قراردادش با فدراسیون فوتبال هنوز فسخ نشده و چگونه می‌گویید که بعید است او به فوتبال ایران ضربه بزند، عنوان کرد: آنها می‌توانند پیگیر این شکایت باشند، اما در نهایت بعید می‌دانم آقای جیووانی چنین کاری انجام بدهد، به هر حال او به بازار ایران نیاز دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس