عسگراولادی

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه لایحه بودجه ۹۷ تورم‌زا است، گفت: این بودجه کسری فاحشی دارد و فشار مالیاتی بر مردم را افزایش می‌دهد.

به گزارش مشرق، اسدالله عسگراولادی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در مورد لایحه بودجه ۹۷ گفت: بودجه ۹۷ کسری فاحشی دارد و دولت باید به فکر این کسری باشد. 

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه دولت درآمد مالیاتی را در بودجه ۹۷ حدود ۱۱ درصد افزایش یافته است، گفت:  برای اخذ بیشتر مالیات از مردم برای مأموران مالیاتی جایزه تعیین شده که نشان می‌دهد، مأموران باید به زور از مردم مالیات بگیرند، این گونه حرف‌ها بد است و مردم از این کارها خوششان نمی‌آید.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با تأکید بر اینکه بودجه ۹۷، بودجه خوبی نیست، گفت: این بودجه تورم‌زا است و تورم ۸ و ۹ درصدی در بودجه ۹۷ فانتزی است و قطعا بودجه ۹۷ تورم ۱۵ تا ۱۶ درصدی را دامن می‌زند. 

عسگراولادی با بیان اینکه بودجه عمرانی در لایحه بودجه ۹۷ کاهش یافته است، گفت: این در حالی است که ایجاد اشتغال وابسته به پروژه‌های عمرانی است.وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت بزرگ است و باید کوچک شود، افزود: بزرگی دولت به آن لطمه می‌زند. 

عسگراولادی گفت: اگر دولت نتواند ۵۰ درصد اقتصاد را از خود دور کند، آن وقت در سال ۹۷ سال خوب اقتصادی نخواهیم داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    1 2
    عزیز من اگر دولت بخواد خصوصی سازی کنه خوب اونوقت باید مالیات بگیره. نمی شه که هم خصوصی سازی کرد هم مالیات نگرفت. من از مخالفین روحانی هستم، اما باید منطقی صحبت کرد. اگر دولت کلاً اقتصاد رو به بخش خصوصی واگذار کنه و مالیات هم نگیره، درآمد دولت از کجا باشه؟ فقط نفت که اونم تحریم هستیم؟
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    2 0
    خرج به دخل نمیخوره، انقدر بریز و بپاش زیاده که نمیشه کار مفید انجام داد، باید به فکر اصلاح ساختاری اقتصاد بود. بی تعارف اگه هزینشو الان ندیم بعدن از پا در میایم.
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
      0 0
      این دقیقا یعنی سوء مدیریت!
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
    0 0
    خرج به دخل نمی خوره ولی اینهمه همه همایش و کنفرانس الکی و ریخت و پاش در حکومت اطلاعی معنا ندارد با اینهمه تجهیزات الکترونییک همایش هست یا دور هم خوری و بخور بخور و بگیر و ببر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس