کد خبر 795766
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
کره شمالی

دولت ژاپن روز سه‌شنبه ۲۶ شخص و ۹ نهاد کره‌شمالی را به خاطر آنچه تهدید هسته‌ای «بی‌سابقه» پیونگ‌یانگ خواند به فهرست تحریم‎های خود علیه این کشور اضافه کرد.

 به گزارش مشرق، دولت ژاپن روز سه‌شنبه ۲۶ شخص و ۹ نهاد کره‌شمالی را به خاطر تهدید هسته‌ای «بی‌سابقه» پیونگ‌یانگ به فهرست تحریم‌های خود علیه این کشور اضافه کرد.

شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن، روز گذشته در نشست خبری مشترک با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در توکیو اعلام کرد که دولت ژاپن قصد دارد در ادامه فشارها علیه کره‌شمالی برای توقف برنامه هسته‌ای‌اش ۳۵ نهاد و شخص این کشور را به فهرست تحریمهای خود اضافه کند.

«یوشیهیدا سوگا» رئیس کابینه دولت ژاپن روز سه‌شنبه پس از نشست کابینه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: تهدید برنامه هسته‌ای و موشکی کره‌شمالی به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش یافته و به همین دلیل دولت ژاپن امروز دارایی‌های ۲۶ شخص و ۹ نهاد کره‌شمالی مرتبط با برنامه هسته‌ای این کشور را مسدود کرد.

وی با بیان اینکه پذیرفتنی نیست که کره‌شمالی هشدارهای جامعه جهانی را نادیده بگیرد و همچنان به اقدامات تحریک‌آمیز خود ادامه دهد افزود: تحریم‌های جدید شامل سازمان‌ها و افرادی است که در چین، امارات، روسیه، و لیبی مستقر هستند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس