کد خبر 77948
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۷

رئیس اداره سیاستگذاریهای فناوری کاخ سفید در یک اظهار نظر رسمی اعلام کرد که بیگانگان فضایی، مریخیها و اجسام پرنده ناشناس وجود ندارند.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق به نقل از  مهر، بیش از نیم قرن است که گزارشاتی مبنی بر رویت اشیای پرنده ناشناس در آسمان مناطق مختلف دنیا منتشر می شود که نشان می دهند بیگانان فضایی در تلاش برای برقراری ارتباط با ما هستند، اما اکنون به نظر می رسد که ما در جهان تنها هستیم.

درحقیقت کاخ سفید سرانجام تصمیم گرفت به اعتراض 5 هزار آمریکایی که از دولت این کشور خواستند تا واقعیت را درباره وجود یوفوها اعلام کند، پاسخ دهد و اعلام کند که بیگانگان وجود ندارند.

در این راستا، "فیل لارسن"، رئیس اداره سیاستگذاریهای فناوری بر روی وب اظهار داشت: "موجودات فضایی، مریخی ها، اشیای پرنده ناشناس، یوفوها و مشابه آنها وجود ندارند. ما به دنبال ET هستیم اما هنوز هیچ دلیلی مبنی بر وجود آن پیدا نکرده ایم."

بنابراین هیچ شیء ناشناس Area 51 در صحرای نوادا، هیچ جسد بیگانه فضایی و هیچ سقوط بشقاب پرنده در منطقه "راسوول" (سقوط یک یوفو در سال 1947) وجود ندارد.

لارسن افزود: "دولت آمریکا تاکنون هیچ سندی دال بر اینکه خارج از سیاره ما حیات وجود دارد و یا اینکه یک حضور فرازمینی با ما تماس گرفته و یا با نژاد بشر ملاقات کرده باشد نیافته ایم. همچنین هیچ اطلاعات قابل قبولی به عنوان شاهد و یا دلیلی برای وجود آنها در دست نداریم. آنها تاکنون از آگاهی ما پنهان هستند."

براساس گزارش یو. اس. ای تودی، این عضو کاخ سفید توضیح داد: "هرچند این بدان معنی نیست که موضوع حیات در فضا در مرکز مباحثات و تحقیقات ما نباشد تا این لحظه پروژه های بسیاری زیر نظر ناسا بر روی این موضوع کار کرده اند.

دانشمندان و ریاضیدانان بسیاری از منظر آماری درحال تحقیق در این باره هستند. نتایج تحقیقات آنها نشان می دهد که در تئوری، در میان تیلیاردها تیلیارد ستاره و سیاره ای که جهان را تشکیل می دهند می تواند سیاره ای مشابه زمین ما وجود داشته باشد در آن حیات دیده شود. بهرحال با در نظر گرفتن فاصله وسیعی که زمین را از این دنیاهای فرضی دیگر جدا می کند اعتقاد راسخ داشتن در مورد اینکه احتمال تماس با آنها وجود داشته در حداقل است."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس