کد خبر 767947
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
داعش

گروه تروریستی داعش قطعه فیلمی از استقرار نیروهایش در شمال غربی و مرکز لیبی را منتشر کرد.

به گزارش مشرق،  گروه تروریستی داعش یک قطعه فیلم در اینترنت منتشر کرد که استقرار نیروها و گشتی‌های این گروه در منطقه ابوقرین (شمال غربی/ در جاده مواصلاتی شهر مصراته و سرت) و استان الجفره واقع در مرکز لیبی را نشان می‌دهد.

انتشار این فیلم 5 روز پس از آن صورت می‌گیرد که داعش مسئولیت حمله مسلحانه به یک ایست امنیتی در شهرک الفقهاء واقع در استان الجفره در 350 کیلومتری جنوب شهر سرت را که به کشته شدن 14 نظامی از نیروهای حفتر منجر شد، بر عهده گرفت.

این فیلم که خبرگزاری أعماق وابسته به داعش نیز در سایت خود قرار داد، عناصر داعش را که نقاب به چهره دارند و در حال بازرسی خودروهای عبوری و کار گذاشتن موانع در جاده‌ها هستند، نشان می‌دهد.

به نقل از روزنامه القدس العربی، در این فیلم همچنین 2 تبعه لیبی که در بازداشت داعش هستند، دیده می‌شوند که یکی از آنها به نام «الصغیر مصباح» و دیگری «محمد بوبکر محمد» از نگهبانان تأسیسات نفتی شهر اوباری در جنوب غربی لیبی هستند.

دسامبر 2016 پس از شکست داعش در مقر اصلی آن در شهر سرت واقع در 450 کیلومتری شرق طرابلس، این گروه سعی کرد در جنوب غربی سرت و در نزدیکی شهرک بنی‌ولید مستقر شود اما حمله هوایی آمریکا باعث شد که ده‌ها نفر از عناصر خود را از دست بدهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس