اظهارات اخیر نیمار در مورد بارسلونا

ستاره برزیلی بارسلونا در اظهاراتی جنجالی ضمن افشاگری درباره رختکن این تیم، باشگاه بارسلونا را در مقایسه با باشگاه پاریسن ژرمن، یک باشگاه کوچک خواند.

سرویس ورزش مشرق- «نیمار» فوق ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا در حال ترک کاتالان‌ها به مقصد پاریسن ژرمن فرانسه است. طبق اخبار و گزارشات روزهای اخیر، این نابغه ۲۵ ساله، باشگاه بارسلونا و حضور مسی را بزرگ‌ترین مانع بر سر راه تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا می‌داند و جو آبی‌ اناری‌ها را جوی بسیار نامطلوب و نامحترمانه توصیف کرده است. وی، باشگاه بارسلونا را در مقایسه با باشگاه پاریسن ژرمن، یک باشگاه کوچک خواند.

خطوط زیر، مربوط به گفتگوی بین یکی از هواداران بارسا و نیمار در کنفرانس خبری وی در تاریخ 24 جولای در برزیل است که حاوی نکات بسیار روشن‌کننده‌ای در مورد علت عزیمت این بازیکن از جمع کاتالان‌هاست:

- سلام نیمار. من یکی از طرفداران بارسلونا هستم و به زور خودم را به میان خبرنگاران وارد کردم.

* تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند وارد شوی. واقعا که. 

- یک لحظه نخند. ۴۰ نفر عین من آن بیرون منتظرند که تو بگویی که از باشگاه نمی‌روی. پس بهتره پاسخ سوالاتم را بدهی. فکر می‌کنم لامبورگینی‌ات آن بیرون است. درسته؟ کافی است یک تماس تلفنی بگیرم و دوستانم بالای سر خودروی تو حاضر شوند. می‌گیری که چه می‌گویم؟ این همه راه از اسپانیا تا برزیل آمدیم تا تصمیم‌ات را عوض کنیم. خودت می‌دانی که پاریس یک مرداب برای تو است چرا که آن بازنده‌ها (اشاره به باشگاه پاریسن ژرمن) هیچوقت در لیگ قهرمانان اروپا به جایی نمی‌رسند. در این مورد چه حرفی داری که بزنی؟

دانلود اظهارات جنجالی نیمار درباره بارسلونا

* بسیار خب. تو می‌توانی لامبورگینی من را خرد و نابود کنی. مدیران «پی اس جی» به من گفته‌اند که هفته‌ای یک لامبورگینی برایم می‌خرند. من فکر می‌کنم که تو به دنبال یک توضیحی. بسیار خب. واقعا ساده است. این راه دراز را آمدی تا مرا تهدید کنی پس خوب توجه کن که چه می‌گویم. خوب توجه کن چون که دیگر مرا چندان نخواهی دید. همانطور که پیشتر هم گفته‌ام، در بارسلونا مسی همه کاره است. هیچ کاری نمانده که برای شماره یک شدن انجام نداده باشم و دیگر حالم از این موضوع به هم می‌خورد. یک بار «دنی آلوز» به من گفت که «صادقانه به تو می‌گویم که بارسا را ترک کن. مسیر من را به دقت دنبال کن». وقتی او به یوونتوس رفت، دست‌انداختن‌های دم‌دستی رختکن برایم روشن‌تر شد. «سوآرز» کفش‌های اینیستا را می‌دزدید و او هم به ناچار کفش‌های جدید تهیه می‌کرد. مثلا در وقت ناهار «مسی» به من گفت که «ما داریم چیپس و لوبیا می‌خوریم». وقتی توجه می‌کردم، ناگهان می‌زد زیر خنده و می‌گفت «سالاد مرغه». این اصلا دست‌انداختن و شوخی خوبی نیست. دنی آلوز (که اخیرا به پی اس جی پیوسته) به من گفت که با دی‌ماریا و کاوانی شوخی‌ها داشته و یا مثلا در صورت «اونای امری» -مربی پی اس جی- کیک کاستارد کوبیده است. به این می‌گویند شوخی‌های واقعی. فصل گذشته را به خاطر می‌آورم. وقتی که با نتیجه ۶ بر یک پی اس جی را شکست دادیم و به آن خندیدیم. اما این قضیه دیگر تکرار نخواهد شد. چرا که بدون من، بارسلونا یک باشگاه کوچک است.  پی اس جی، به من حق واقعی‌ام را می‌دهد. زندگی با ۳۰۰ هزار یورو در هفته. این است که می‌گویم که بارسا در مقایسه با پی اس جی، یک باشگاه کوچک است. و باید بگویم که متاسفم اما دارم بارسلونا را ترک می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    17 28
    از وقتی تو نکبت اومدی تیم به فنا رفت هررررری
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    23 28
    میگه مسی شماره یکه همه کارست خب احمق مسی از بچگی تو بارسا بازی کرده از طرفی ۵ تا توپ طلا داره خودتو با کی داری مقایسه میکنی بعدشم نهایتش در حد مهدی طارمی باشی خودشیفته ی ملنگ
  • علی IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    2 2
    اگه بخاطر پول میخوایی بازی کنی همون بهتر بری پی اس جی.تو امارت توی بارسا در حد سوارزم نیس.بعد خودتو با مسی مقایسه میکنی؟
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    2 1
    نیمار جون به خاطر همه زحماتت برای بارسا خیلی ممنون به اضافه خیلی پول که گرفتی.ولی با انصاف اخه مسی از یه سیّاره دیگه اومده
  • بارسایی IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    1 3
    گم شو برو بابا احمق به نظر من بارسا نباید مذاکره بکنه بزاره پول بریزن بره شکایت کنه تا از لیگ قهرمانان هم بندازن بیرون پی اس جی رو
  • محمد IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    2 1
    نیمارم خیلی عالیه درسته مسی فوق العاده هست ولی دو تا خدا برای یک دنیا مشکل افرینه. مثل زلاتان که دلخور شدو رفت.. نیمارم گناهی نداره. مشکل از مسی هست که خدای اونجاست. این خداهای دیگه کوچیکترن نمیتونن بمونن
  • علی IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    4 4
    از اول اشتباه کرد باید میومد رئال
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    2 3
    آقا زیر نویس انگلیسیش فیک هست. خود صحبتهاش به پرتغالی چیز دیگه ای میگه. مخصوصاً از اونجا که میگه چیپس و لوبیا باید متوجه بشید که فیک هست!
  • عباس IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    2 2
    درسته نیمار خیلی خوب کار کرده و خیلی وقتها باعث خوشحالی من شده ولی هیچوقت دوستش نداشتم از همون‌روز اول دوست نداشتم به بارسا بیاد ولی دوستم ندارم به رئال بره. خیلی حاشیه دار و کنده.
  • IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    0 3
    ها نهایتش مهدی دایومی خخخخخخخ
  • حسین US ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    1 3
    این ویدئو فیک هست مشرق دقت کن
  • محمد IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    0 3
    انقد دریبیل های بی موردت رو مخه حاضر نیستم یه لحظه هم بمونی برو گم شو ملنگ
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    1 2
    من سایت دیگه ای این ویدئو رو پیدا نکردم... چون اسامی که زیر نویس میشه هم توسط خود نیمار گفته نمیشه... ب نظر میاد ی آدم بد ذوق این زیر نویس رو درست کرده باشه و اگه این طور باشه و کارکنان سایت مشرق گول همچین چیزی رو خورده باشن واقعا جای تاسف داره و زشته... ب کیا دارید حقوق میدید؟ بهتره مشرق نیوز رو از هیستوری مرورگرم پاک کنم و دیگه نیام
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    2 0
    من که زبونشو نفهمیدم. ولی یکم دقت کردم اونجاهایی که تو زیرنویس اسم اشخاص میاد (مثل امری، آلوز و...) هیچ کلمه ای که شبیه اسامی افراد موردنظر باشه از مکالمه ش نشنیدم، یا حداقل برداشت من اینه. بنابراین فکر کنم زیر نویس ساختگی باشه.
  • dante IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    4 0
    لطفا کمتر مزخرفات بدون منبع منتشر کنید! ممکنه کسی باشه اسپانیایی بلد باشه بدونه بفهمه دارین مهملات تحویل ملت میدین!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس