کد خبر 752624
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
مصطفی کارخانه

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: بودجه تیم‌مان نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است و مجبوریم که اوضاع را مدیریت کنیم.

به گزارش مشرق، مصطفی کارخانه درمورد شرایط تیم والیبال بانک سرمایه برای حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم برخلاف صحبت‌هایی که می‌شود ما امسال هم در لیگ برتر خواهیم بود. ضمن اینکه مدافع عنوان قهرمانی هستیم، باید در جام باشگاه‌های جهان هم شرکت کنیم.  قطعاً به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که از اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم.

وی ادامه داد: برای جذب نفرات جدید با چند بازیکن مذاکره کرده‌ایم، اما هنوز چیزی قطعی نشده است. پاسورها و سرعتی‌زن‌های سال گذشته را در ترکیب خود خواهیم داشت و در سایر پست‌ها ممکن است تغییراتی داشته باشیم. قرارداد اکثر بازیکنان ما دو ساله است و به همین دلیل خیلی نگران نیستیم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درمورد جدایی موقت مهدوی از این تیم و بازگشت دوباره گفت: سوتفاهمی پیش آمده بود. به هر حال بانک سرمایه خانه مهدوی است و اوتا هر زمانی که بخواهد می‌تواند در این تیم بازی کند. نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد که او به سایپا رفت و برگشت، اما می‌دانم که او حالا به صورت قانونی بازیکن بانک سرمایه است.

کارخانه درمورد جذب رضا قرا عنوان کرد: قرارداد این بازیکن ملی‌پوش هم با ما سرمایه نهایی شده است. ما در پست پشت‌ خط زن شهرام محمودی را هم داریم که این روزها به آمادگی بالایی رسیده است. مدتی که او استراحت کرد موجب شد تا بتواند آمادگی‌اش را به دست بیاورد. شهرام در جام باشگاه‌های آسیا عالی کار کرد و از ستاره‌های تیم ما بود.

وی درمورد میزان بودجه این تیم برای فصل پیش‌رو تصریح کرد: بودجه مان نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است و مجبوریم که اوضاع را مدیریت کنیم. خوشبختانه خیلی از بازیکنان به این تیم علاقه دارند و خیلی بحث‌های مالی برای‌شان مطرح نیست. این نکته را هم باید اضافه کنم که با وجود جدایی چاچیچ، فعلا بازیکن خارجی برای جایگزینی وی مدنظر نداریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس