کد خبر 752270
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
غرق

معاون فرماندار ویژه دزفول گفت: با اعزام نیروهای امدادی ۳گردشگر دیگر حادثه روز گذشته در دزفول نجات یافتند و در مجموع ۱۷ نفر نجات یافتند.

به گزارش مشرق، عبد الحسین پوررکنی، اظهار داشت: همزمان با اعلام خبر بروز حادثه برای گردشگران منطقه کول خرسان دزفول تمهیداتمورد نیاز برای نجات آنان انجام شد.

وی افزود: به همین جهت و با همکاری نیروهای امداد و عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول و هلال احمر شهرستان، عملیات جست و جو و نجات آنان در منطقه کول خرسان آغاز شد.

معاون فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: پس از این نیز و در صبح امروز بالگرد ویژه هلال احمر نیز برای جست و جو و نجات گردشگران حادثه دیده به منطقه اعزام و تلاش برای نجات آنان، آغاز شد.

وی گفت: با اعزام این بالگرد و پس از بررسی‌های انجام شده، موقعیت 4گردشگری که از سرنوشت آنان اطلاعی در دست نبود، شناسایی و اقدامات موردنیاز برای نجات آنان توسط جمعیت هلال احمر و آتش نشانی دزفول، انجام شد.

پوررکنی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته تمام گردشگرانی که روز گذشته در منطقه کول خرسان دچار حادثه شده‌اند، شناسایی شده و با اعزام تجهیزات و پیگیرهای صورت گرفته عملیات نجات آنان آغاز شد.

وی با بیان این که تا پایان عملیات امداد و نجات نیروهای عملیاتی در منطقه مستقر هستند، افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته، روز گذشته و در حادثه غرق شدن گردشگران منطقه کول خرسان دزفول 19 نفر دچار حادثه شده که 2 نفر جان خود را از دست داده و 17 نفر نیز، نجات یافتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اهورا IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
    18 21
    خدابیامرزتشون ولی بیست نفر دختر وپسر نامحرم برم کوه ودشت و رودخونه شنا کنند آیا درست و مورد رضایت خداست؟؟
  • مرجان از امیدیه IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    0 10
    روز شهادت امام صادق این عده خجالت نکشیدن که رفتن خوش گذرانی؟!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس