سرلشکر صالحی

امیر سرلشکر صالحی به همراه دریادار سیاری با حضور در سواحل مکران از پایگاه دریایی پسابندر واقع در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان بازدید کرد.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور در سواحل مکران از پایگاه دریایی پسابندر واقع در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، سرلشکر صالحی از آمادگی رزمی و پشتیبانی یگان های مستقر در منطقه سوم نبوّت نیروی دریایی راهبردی ارتش بازدید کرد.

فرمانده کل ارتش ضمن بازدید میدانی از تمامی قسمت های زیرمجموعه منطقه سوّم نبوّت نیروی دریایی راهبردی ارتش اعم از تجهیزات نظامی تیپ تفنگداران حمزه سیدالشهداء(ع)، پایگاه دریایی پسابندر و سایت راداری شهید انشایی، از نزدیک در جریان روند پیشرفت ساخت و ساز اماکن نظامی و تأسیساتی این منطقه شامل اسکله یگان های شناور هجومی، موج شکن، آب شیرین کن و منازل سازمانی این منطقه قرار گرفت.

وی در ادامه این بازدید، تلاش بی وقفه و شبانه روزی، همّت و خدمت صادقانه کارکنان منطقه سوم نبوّت نیروی دریایی راهبردی ارتش در سواحل مکران را نشانه ولایتمداری، ایمان بالا و تعهد آنان دانست.

صالحی این حضور مقتدرانه و تأثیرگذار را در راستای اجرای فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) عنوان کرد و گفت: همه ما تمام توان و کوشش خود را به کار خواهیم بست که انشاءالله بتوانیم منویات معظم له مبنی بر لزوم توسعه سواحل مکران که به تعبیر ایشان یک گنج است را اجرایی کنیم.

فرمانده کل ارتش زحمات و خدمات نیروی دریایی راهبردی ارتش در این خصوص را بسیار چشمگیر و ستودنی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: کارکنان این نیروی راهبردی در مسیر اطاعت از ولایت از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند و فرماندهی معظم کل قوا با شناخت کاملی که از این مجموعه دارند این نیرو را به عنوان طلایه دار و علمدار توسعه سواحل مکران معرفی فرموده اند و بدون تردید در این راه توفیق خواهند داشت.

فرمانده کل ارتش در ادامه حضور در سواحل مکران از منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی راهبردی ارتش (جاسک) بازدید می کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس