کد خبر 744754
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
ونزوئلا

مقام‌های رسمی از کشته شدن ۴ نفر دیگر در جریان خشونت‌های خونین ونزوئلا خبر می‌دهند.

 به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقام‌های رسمی اعلام کردند که ۴ نفر دیگر در جریان اعتراضات خشونت بار در شهر بارکیزیمتوی ونزوئلا کشته شده اند.

بر اساس این گزارش با کشته شدن این افراد، تعداد تلفات اعتراضات ضد دولتی در ونزوئلا طی ۳ ماه اخیر به بیش از ۸۹ نفر رسیده است.

تاکنون هیچ گونه جزییات ر سمی درباره مرگ این افراد منتشر نشده است ولی یکی از مخالفان دولت ونزوئلا تاکید کرده است که قربانیان بین ۲۰ تا ۴۹ سال سن دارند.

شهر بارکیزیمتوی در ۳۵۰ کیلومتری غرب کاراکاس پایتخت ونزوئلا واقع شده است. مخالفان خواستار برکناری نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا هستند، دوره ریاست جمهوری مادورو تا ژانویه ۲۰۱۹ میلادی ادامه خواهد داشت ولی مخالفان خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام هستند.

در جریان اعتراضات گسترده ونزوئلا تاکنون بیش از ۱۰۰۰ نفر زخمی و ۳۵۰۰ نفر دیگر بازداشت شده اند. رئیس جمهور ونزوئلا دولت آمریکا را به دست داشتن در ناآرامی های اخیر این کشور متهم کرده است.

صدها هزار نفر از مردم ونزوئلا طی هفته های اخیر به خیابان ها ریخته اند تا نسبت به کمبود شدید مواد غذایی، دارو و افزایش فزاینده تورم، اعتراض کنند.

این بدترین و خشونت بارترین اعتراضات علیه دولت مادورو از سال ۲۰۱۳ میلادی تاکنون به شمار می رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس