حسین کمالی

رئیس کارگروه تدوین سیاست‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت که ادامه فعالیت یا انحلال شورای اصلاح‌طلبان وابسته به مذاکرات آینده بین اعضا است.

به گزارش مشرق، حسین کمالی رئیس کارگروه تدوین سیاست‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره برخی از انتقادهای اصلاح‌طلبان به لیست امید برای شورای شهر تهران، اظهار داشت: درباره نحوه بستن لیست امید برای شورای شهر انتقاداتی در جمعی از اصلاح‌طلبان وجود دارد که باید این موضوع را بعدها مورد گفت‌وگو و مذاکره قرار دهیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برخی از اعضای شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان پس از چگونگی تدوین لیست امید بر انحلال این شورا تاکید دارند، گفت: ادامه فعالیت و یا انحلال شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به مذاکراتی مربوط می‌شود که قرار است به زودی در این شورا صورت گیرد و طبیعتا اعضای شورا با همدیگر گفت‌وگو می‌کنند و اگر به تفاهم رسیدند فعالیت شورا ادامه و اگر خیر به گونه‌ای دیگر اندیشیده خواهد شد.

کمالی همچنین تاکید کرد: برخی از اعضای شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در فضای مجازی و برخی شبکه‌های اجتماعی خواهان انحلال این شورا شده‌اند و این سؤال درست است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس